Re: Aqua aerobic u Pani Yvette Dobroczek z Argonaut to super sprawa ......
Aqua aerobic Nauka Pływania Basen Pływacki w Gdańsku...... http://www.argonaut.gda.pl
Ocena 5.0 Ćwiczę aqua aerobic od czterech miesięcy...
Właśnie czegoś takiego szukałam, może aqua aerobic w końcu rozwiąże mój problem z nadwaga,pomyślałam - Po urodzeniu drugiego dziecka znacznie przybrałam na wadze, ale nie to było najgorsze. Moje ciało bardzo się zmieniło; miałam brzydkie rozstępy, cellulit. Chciałam mieć znowu gładką, jędrną skórę bez konieczności poddawania się kosztownym zabiegom. Zwykły fitness wydawał mi się nudny, co innego aerobic w wodzie! Na pierwsze zajęcia szłam jednak pełna wątpliwości, ale wszystkie rozwiały się tuż po wejściu do wody. Po 4o minutach ćwiczeń czułam się fantastycznie! Aqua aerobic to same zalety- przyjemna woda, fajni ludzie, a jeśli chodzi o ćwiczenia to instruktorka dba, by zawsze działo się coś nowego. Ale przede wszystkim jestem zadowolona z efektów, jakie dał wodny trening- cellulit wyparował, a moje ciało nabrało jędrności! Jestem zauroczona i zachwycona Aqua...
Zajęcia u Pani Ywetty są MEGA SUPER , no porostu ZJAWISKOWE u zajwiskowej Pani Ywetty. PS. Fakt , trudno się dostać na zajęcia do Pani Yvetty Dobroczek , ale warto, a jak już się dostałam to pilnuję swoich miejsc , chodzę trzy razy w tygodniu z koleżanką , razem jeździmy samochodem raz ja swoim , raz ona swoim. A tak na marginesie podziwiamy figurę Pani Ywetty , a jak dowiedziałam się ,że ma syna 16 letniego to z koleżanką usiadłyśmy i oniemiałyśmy . No , Aquaerobic to jest to my też schudniemy . Polecam Panią Ywettę. Na zajęciach super ćwiczenia , przy bardzo dobrze dobranej MUZIE. Warto obejrzeć FILM z ZAJĘĆ AQUA AEROBICU prowadzonego przez Panią Yvettkę , który można znaleść na stronie www.argonaut.gda.pl