Awaria Vectry odcięła klientów od telewizji i internetu
Sylwester z Dwójką, Polsatem czy TVN? Wrocławscy klienci popularnej sieci kablowej Vectra witają Nowy rok bez dostępu do mediów. Telewizja i intenet nie działają od czwartku.
Pierwsze informacje o awarii były zgłaszane już w sylwestra po godzinie 18. Od tamtej pory ani telewizja, ani internet w popularnej kablówce nie działają. Klienci operatora zostali odcięci od mediów tuż przed nocą sylwestrową.
- To nie pierwszy raz, kiedy Vectra odcina nas od mediów - skarży się klientka operatora. - Pracuję w domu, a kiedy nie ma sieci, nie mogę nic zrobić. Nie raz i nie dwa zdarzało się, że musiałam w popłochu szukać miejsca z dostępem do internetu, bo nie było wiadomo, kiedy usterka zostanie usunięta. Odcinanie ludzi od tv i internetu w sylwestra to nieporozumienie. Każdy chce obejrzeć koncerty sylwestrowe, posłuchać muzyki. Najgorsze jest to, że firma nie dotrzymuje słowa. Mówią, że awarię usuną do 14, a w rzeczywistości udaje się przywrócić połączenie dużo później, bywa że dopiero na drugi dzień.
Awaria wciąż nie jest usunięta, a klienci kablówki nie są w stanie połączyć się ani z siecią, ani nie mają sygnału telewizyjnego. Próbowaliśmy dowiedzieć się, co się stało u operatora. Jak wynika z informacji uzyskanych z działu technicznego awarie miały miejsce w co najmniej kilku miejscach.
- Mamy zgłoszenia z wielu miejsc. W większości są to problemy z siecią światłowodową - usłyszeliśmy w dziale technicznym operatora. Jak przekonują przedstawiciele Vectra, awaria powinna zostać usunięta do godziny 17.
Po godzinie 16 dostaliśmy również komunikat od operatora, który oświadczył, że przerwa w dostępie do usług Vectry, którą zostali dotknięci abonenci we Wrocławiu, nie jest przez nich zawiniona. "Doszło do aktu wandalizmu i przecięcia kabli światłowodowych. Kiedy uporaliśmy się z tym problemem w jednym miejscu, okazało się, że kable są przecięte także w innym miejscu. Obecnie właśnie tam przywracamy ciągłość usług, co nastąpi o godzinie 17:00. Przepraszamy naszych wrocławskich abonentów za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że do usuwania awarii przystąpiliśmy natychmiast po jej wystąpieniu i dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić usługi" - czytamy w przesłanej do nas informacji.
:)
Przepraszamy za nieprawidłowości w działaniu usług oraz długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Abyśmy mogli pomóc w przywróceniu prawidłowego działania usług prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres mailowy: gdanskpomoc@vectra.pl.
http://finanse.wp.pl/kat,1033693,title,Awaria-Vectry-odciela-klientow-od-telewizji-i-internetu,wid,18078757,wiadomosc.html
Pierwsze informacje o awarii były zgłaszane już w sylwestra po godzinie 18. Od tamtej pory ani telewizja, ani internet w popularnej kablówce nie działają. Klienci operatora zostali odcięci od mediów tuż przed nocą sylwestrową.
- To nie pierwszy raz, kiedy Vectra odcina nas od mediów - skarży się klientka operatora. - Pracuję w domu, a kiedy nie ma sieci, nie mogę nic zrobić. Nie raz i nie dwa zdarzało się, że musiałam w popłochu szukać miejsca z dostępem do internetu, bo nie było wiadomo, kiedy usterka zostanie usunięta. Odcinanie ludzi od tv i internetu w sylwestra to nieporozumienie. Każdy chce obejrzeć koncerty sylwestrowe, posłuchać muzyki. Najgorsze jest to, że firma nie dotrzymuje słowa. Mówią, że awarię usuną do 14, a w rzeczywistości udaje się przywrócić połączenie dużo później, bywa że dopiero na drugi dzień.
Awaria wciąż nie jest usunięta, a klienci kablówki nie są w stanie połączyć się ani z siecią, ani nie mają sygnału telewizyjnego. Próbowaliśmy dowiedzieć się, co się stało u operatora. Jak wynika z informacji uzyskanych z działu technicznego awarie miały miejsce w co najmniej kilku miejscach.
- Mamy zgłoszenia z wielu miejsc. W większości są to problemy z siecią światłowodową - usłyszeliśmy w dziale technicznym operatora. Jak przekonują przedstawiciele Vectra, awaria powinna zostać usunięta do godziny 17.
Po godzinie 16 dostaliśmy również komunikat od operatora, który oświadczył, że przerwa w dostępie do usług Vectry, którą zostali dotknięci abonenci we Wrocławiu, nie jest przez nich zawiniona. "Doszło do aktu wandalizmu i przecięcia kabli światłowodowych. Kiedy uporaliśmy się z tym problemem w jednym miejscu, okazało się, że kable są przecięte także w innym miejscu. Obecnie właśnie tam przywracamy ciągłość usług, co nastąpi o godzinie 17:00. Przepraszamy naszych wrocławskich abonentów za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że do usuwania awarii przystąpiliśmy natychmiast po jej wystąpieniu i dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić usługi" - czytamy w przesłanej do nas informacji.
:)
Przepraszamy za nieprawidłowości w działaniu usług oraz długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Abyśmy mogli pomóc w przywróceniu prawidłowego działania usług prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres mailowy: gdanskpomoc@vectra.pl.
http://finanse.wp.pl/kat,1033693,title,Awaria-Vectry-odciela-klientow-od-telewizji-i-internetu,wid,18078757,wiadomosc.html