Vectra

Telewizja kablowa Dostawcy internetu

Gdynia, al. Zwycięstwa 253

Bs - ocena (1) Internet ciągle nie działa, na zgłoszenia odpowiadają w stylu: u mnie działa Bs Anna Tomczak - opinia (1) Firma oszustów, składa oferty telefonicznie, potem udaje, że tych ofert nie... Anna Tomczak Klient - opinia (1) bardzo dobra obsługa w salonie na 10 lutego, super oferta z netflixem Klient
Tom - opinia (1) Telewizja internetowa jedna wielka Tragedia co chwila awarie nie działa tv... Tom SW - opinia (1) brak internetu permanentny, ruter ciągle offline SW Poirytowany Klijent - opinia (1) Można by określić usługi Vektry jednym słowem "żenada". Jeżeli ktoś chce się... Poirytowany Klijent Klient - opinia (1) Nie polecam, to jest dramat pod kazdym wzgledem. Biuro obsługi klienta na... Klient Klient - opinia (1) Nie polecam, to jest dramat pod kazdym wzgledem. Biuro obsługi klienta na... Klient Klient - opinia (1) brak kontaktu z biurem obsługi klienta, numery tel. nie działają, na maile... Klient ekran zasłonięty reklamami (1) Lepiej nie podpisywać umowy. jak minie 14dniowy okres kiedy można zrezygnować... marcin Uwaga! chcesz się wk....? skorzystaj z usług vectry! (1) Ostrzegam wszystkich przed nierzetelną i śmieszną firmą vectra! Chcesz się... Jack Nie polecam (1) Słaba oferta i okropna obsługa, do tego regularnie zaśmiecają klatki schodowe... Janusz Ch. Ciągle przerywa (1) Internet sredinio co drugi dzień przerywa. Po zgłoszeniu telefonicznym i... Natalia Stanowczo odradzam (1) Brak poszanowania klienta, standardy obsługi chyba nie istnieją. Mnóstwo... Toz Firma jest złośliwa w stosunku do klientów. (1) Wszystko było by fajnie gdyby nie takie drobne złośliwości. Mam router od... Marcin Kołchoz...... (2) Żenująca obsługa przez infolinię. Zero logiki !! Telewizja miała być dla... olany klient Vectra kompletny brak zainteresowania klientem i usunięciem awarii (1) Klient Vectra niejako z przymusu(brak innych operatorów).Rok temu miałam... Marta Katastrofa (1) Vectra przejęła nas od lokalnego dostawcy i nagle wszystko się posypało.... Wiktor Stanowczo odradzam (1) Najpierw nie chcą przyjąć urządzenia po starej umowie bo nie miałem dowodu... Piotr Beznadzieja (1) Usługodawca nie wyzwiązuje się z umowy, ma częste awarie, system obsługi... K.K.T.R