Bs - ocena (1)
Internet ciągle nie działa, na zgłoszenia odpowiadają w stylu: u mnie działa
ostatnia odp. 1 rok temu
Bs
Anna Tomczak - opinia (1)
Firma oszustów, składa oferty telefonicznie, potem udaje, że tych ofert nie...
ostatnia odp. 1 rok temu
Anna Tomczak
Klient - opinia (1)
bardzo dobra obsługa w salonie na 10 lutego, super oferta z netflixem
ostatnia odp. 2 lata temu
Klient
Tom - opinia (1)
Telewizja internetowa jedna wielka Tragedia co chwila awarie nie działa tv...
ostatnia odp. 2 lata temu
Tom
SW - opinia (1)
brak internetu permanentny, ruter ciągle offline
ostatnia odp. 3 lata temu
SW
Poirytowany Klijent - opinia (1)
Można by określić usługi Vektry jednym słowem "żenada". Jeżeli ktoś chce się...
ostatnia odp. 3 lata temu
Poirytowany Klijent
Klient - opinia (1)
Nie polecam, to jest dramat pod kazdym wzgledem. Biuro obsługi klienta na...
ostatnia odp. 3 lata temu
Klient
Klient - opinia (1)
Nie polecam, to jest dramat pod kazdym wzgledem. Biuro obsługi klienta na...
ostatnia odp. 3 lata temu
Klient
Klient - opinia (1)
brak kontaktu z biurem obsługi klienta, numery tel. nie działają, na maile...
ostatnia odp. 3 lata temu
Klient
ekran zasłonięty reklamami (1)
Lepiej nie podpisywać umowy. jak minie 14dniowy okres kiedy można zrezygnować...
ostatnia odp. 5 lat temu
marcin
Uwaga! chcesz się wk....? skorzystaj z usług vectry! (1)
Ostrzegam wszystkich przed nierzetelną i śmieszną firmą vectra! Chcesz się...
ostatnia odp. 5 lat temu
Jack
Nie polecam (1)
Słaba oferta i okropna obsługa, do tego regularnie zaśmiecają klatki schodowe...
ostatnia odp. 5 lat temu
Janusz Ch.
Ciągle przerywa (1)
Internet sredinio co drugi dzień przerywa. Po zgłoszeniu telefonicznym i...
ostatnia odp. 6 lat temu
Natalia
Stanowczo odradzam (1)
Brak poszanowania klienta, standardy obsługi chyba nie istnieją. Mnóstwo...
ostatnia odp. 6 lat temu
Toz
Firma jest złośliwa w stosunku do klientów. (1)
Wszystko było by fajnie gdyby nie takie drobne złośliwości. Mam router od...
ostatnia odp. 6 lat temu
Marcin
Kołchoz...... (2)
Żenująca obsługa przez infolinię. Zero logiki !! Telewizja miała być dla...
ostatnia odp. 6 lat temu
olany klient
Vectra kompletny brak zainteresowania klientem i usunięciem awarii (1)
Klient Vectra niejako z przymusu(brak innych operatorów).Rok temu miałam...
ostatnia odp. 6 lat temu
Marta
Katastrofa (1)
Vectra przejęła nas od lokalnego dostawcy i nagle wszystko się posypało....
ostatnia odp. 6 lat temu
Wiktor
Stanowczo odradzam (1)
Najpierw nie chcą przyjąć urządzenia po starej umowie bo nie miałem dowodu...
ostatnia odp. 6 lat temu
Piotr
Beznadzieja (1)
Usługodawca nie wyzwiązuje się z umowy, ma częste awarie, system obsługi...
ostatnia odp. 6 lat temu
K.K.T.R