Awaria i brak możliwości skontaktowania się z BOK
Przejęcie sieci Homenet przez Stream Communications zdecydowanie pogorszyło jakość obsługi klienta, tzn. teraz nie ma możliwośći skontaktowania się z biurem obsługi klienta (BOK), oczywiście są telefony, ale nikt nie odpowiada!!! Wcześniej było wręcz idealnie, gdyż mój opiekun sieci zawsze był dostępny i służył pomocą. Od zeszłego piątku, tzn. 23 października nie mam dostępu do internetu i nie mogę się dodzwonić do działu technicznego, w związku z tym nie mogę się dowiedzieć, czy to jest awaria sieci, czy wina leży po stronie mojego sprzętu. O zmianie konta bankowego już inni napisali, ja też wpłacałem na konto Homenet i wg Stream mam niedopłatę!!! Jeśli w ciągu kilku dni sieć nie zacznie działać, to nie pozostanie nic innego jak wypowiedzenie umowy - pytanie tylko jak to zrobić, skoro nie można się niczego dowiedzieć??? Może ktoś zna procedury i mógłby coś podpowiedzieć. Jednym słowem odradzam kontakty ze Stream Communications!!!