Awaryjność i obsługa - odradzam!
Przeniosłem się do Maxnetu od dużego dostawcy, bu wspierać mniejsze, lokalne inicjatywy. Cena atrakcyjna, szybkość transferu duża, ale przez 5 lat u poprzedniego dostawcy nie miałem tylu awarii, co przez pierwsze 4 miesiące w Maxnet. Jedna z nich wystąpiła w sobotę po południu i mimo natychmiastowego zgłoszenia została usunięta w poniedziałek o 15:00, ponad 40 godzin później! Gdy monitowałem telefonicznie o szybką naprawę, zostałem przywrócony do porządku, że mam "najzwyklejsze" łącze, a oczekuję standardu łącza biznesowego, i firma zgodnie z umową ma 48 godzin na usunięcie usterki. Panowie, tak się nie traktuje klientów! Awarie powtarzały się kilkukrotnie, podczas jednej z nich okazało się, że to switch na dachu się "wiesza", a ponieważ nie ma zdalnego zarządzania, za każdym razem trzeba go osobiście zresetować. Od miesiąca jest bezawaryjnie, poczekamy, co dalej.