Czekałam od 15 minut na taksówkę, która miała być za 5 minut. Widzę przez witrynę, że taksówka przejeżdża obok, mija mnie, za chwilę wyjeżdża. Dzwonię od razu do dyspozytorki z informacją, że kierowca przyjechał i odjechał. Okazuje się, że zabrał inną klientkę, która zamówiła taksówkę korporacji AS (i wiedziała doskonale, że nie zamawiała AutoTaxiNord). Pytam, czy taksówkarz wróci - NIE i nie mają teraz wolnych aut, czy chcę zaczekać kolejne 10 minut? Zero skruchy, czy przepraszam. Taksówkarz powinien był zawrócić po mnie (to ja zamawiałam ich taksówkę)j, a Pani poczekać na swoją. Nie zaproponowano mi żadnego zadośćuczynienia. W konsekwencji zabrał mnie taksówkarz "AS" i zapłaciłam 25% taniej u niego, niż godzinę wcześniej podczas kursu na tej samej trasie z taksówkarzem AutoTaxiNord. Byłam wierna ich korporacji przez 15 lat, miałam status Złotego Klienta już naście lat temu. Więcej z Waszych usług nie skorzystam za absolutny brak profesjonalizmu i rozwiązania sytuacji, która zaistniała w całości z Waszej winy.