Odpowiedź obiektu:
Witam serdecznie.
Dziękuję za skorzystanie oferty skierowanej do naszych milusińskich. Zadowolenie i szczęście dziecka jest chyba rzeczą najważniejszą, a domniemuję, że Pana pociecha była zadowolona z koncertu jazzu
Co innego to gastronomia, chciałbym Pana przeprosić za zaistniałą sytuacje, na którą splotły się pewne sprawy w zasadniczy sposób obniżając poziom naszej usługi. Postaram się to Panu wyjaśnić chociaż dobrze rozumiem, że naszego Gościa nie powinny interesować nasze , co prawda obiektywne trudności.
1. Kelnerka, która Pana obsługiwała była dopiero drugi dzień w pracy, jest studentką i dorabia sobie żeby móc się utrzymać się na studiach. Otrzymała ostrą reprymendę, przeszła dodatkowe szkolenie no i oczywiście nie otrzyma w tym miesiącu premii.
2. Większość serwowanych dań jest przygotowywana pod zamówienie naszych Gości, w tym dniu tak się złożyło, że było mnóstwo zamówień na danie przygotowywane na bieżąco. stąd ten duży poślizg. Dbając o komfort Gości Miasta Aniołów zwiększymy personel kuchenny.
3. Jest takie przyłowie, że " nieszczęścia lubią chadzać parami" i to właśnie nam się przytrafiło, zaciął się bonownik i bon na Pana frytki nie wyszedł w odpowiednim czasie na kuchnię.
4. Na zimną herbatę nie ma wytłumaczenia, pozostają gorące przeprosiny.
Nie wiem czy opis sytuacji w jakikolwiek sposób Pana usatysfakcjonował, nam pozostaje jeszcze raz Pana przeprosić, a nie chcąc odbierać dziecku przyjemności słuchania muzyki, w ramach rekompensaty zapraszamy na dowolnie wybrane przedstawienie gratis. Przy wejściu proszę się powołać na naszą korespondencje.
W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości należy poprosić Kierownika Gastronomii.
0
4