BLACK RED WHITE Wejherowo - nie polecam
Tragedia, masakra i wszystko co najgorsze. Obsługa w tym sklepie beznadziejna, informacje otrzymywane od pani sprzedającej kompletnie nieprofesjonalne. Sama firma również beznadziejna (jak dla mnie).
Podają termin na dostarczenie zamówionej kanapy od 4-6 tyg. po czym po tygodniu jest telefon, że nie ma wybranej przez nas tkaniny i znów wycieczka do sklepu (zaznaczam, że nie jest to 10 min. autem tylko troszkę więcej i że czasowo ciężko w tygodniu tam podjechać, a zależało na czasie więc każdy dzień zwłoki byłby dla nas niedobry ) i znów wybieranie tkaniny, na nowo oczywiście także tkaniny do poduszek i krzeseł - bo wszystko przecież powinno pasować do siebie. Oczywiście pani znów nie wie czy nowo wybrana tkanina będzie, bo nie jej wina (to oczywiście jasne no chyba że miała taki obowiązek a tego nie dopilnowała), że nikt nie aktualizuje próbek tkanin od producenta, generalnie ta jedna konkretna pani mało operatywna, po kilku minutach okazuje się, że jednak może jakoś sprawdzić, czy dana tkanina jest aktualna. Do zestawu mają być poduszki, wybieramy kolorystykę pół na pół.
Po 6 tyg. przyjeżdża kanapa, poduszki oczywiście inne, sami sobie poszyli takie jakie im pasowały, albo jaki akurat mieli materiał. Firma totalnie idzie na ilość, a nie na jakość i zadowolenie klienta. Napisaliśmy pismo z reklamacją na obsługę bo było jeszcze kilka innych detali (min. dostarczenie pierwszej partii mebli przez kierowcę w innym czasie niż umówiony) firma nawet nie odpisała, a minął miesiąc.
Szkoda nerwów i czasu, inne firmy mają równie ładne meble, a dużo tańsze, no oczywiście nie wiem jaka tam byłaby współpraca. To tylko nasze odczucia, pewnie wiele osób ma pozytywne wrażenia, ale my na pewno nie. Na pewno gdybym wiedziała, że tak to będzie wyglądało szukałabym innych rozwiązań. Tutaj była też kwestia kanapy, której nigdzie indziej nie można było dostać, oni wiedzą, że są jedyni i jak komuś zależy to zgodzi się na wszystko więc mają gdzieś. Ot tak musiałam sobie "pogadać".
Podają termin na dostarczenie zamówionej kanapy od 4-6 tyg. po czym po tygodniu jest telefon, że nie ma wybranej przez nas tkaniny i znów wycieczka do sklepu (zaznaczam, że nie jest to 10 min. autem tylko troszkę więcej i że czasowo ciężko w tygodniu tam podjechać, a zależało na czasie więc każdy dzień zwłoki byłby dla nas niedobry ) i znów wybieranie tkaniny, na nowo oczywiście także tkaniny do poduszek i krzeseł - bo wszystko przecież powinno pasować do siebie. Oczywiście pani znów nie wie czy nowo wybrana tkanina będzie, bo nie jej wina (to oczywiście jasne no chyba że miała taki obowiązek a tego nie dopilnowała), że nikt nie aktualizuje próbek tkanin od producenta, generalnie ta jedna konkretna pani mało operatywna, po kilku minutach okazuje się, że jednak może jakoś sprawdzić, czy dana tkanina jest aktualna. Do zestawu mają być poduszki, wybieramy kolorystykę pół na pół.
Po 6 tyg. przyjeżdża kanapa, poduszki oczywiście inne, sami sobie poszyli takie jakie im pasowały, albo jaki akurat mieli materiał. Firma totalnie idzie na ilość, a nie na jakość i zadowolenie klienta. Napisaliśmy pismo z reklamacją na obsługę bo było jeszcze kilka innych detali (min. dostarczenie pierwszej partii mebli przez kierowcę w innym czasie niż umówiony) firma nawet nie odpisała, a minął miesiąc.
Szkoda nerwów i czasu, inne firmy mają równie ładne meble, a dużo tańsze, no oczywiście nie wiem jaka tam byłaby współpraca. To tylko nasze odczucia, pewnie wiele osób ma pozytywne wrażenia, ale my na pewno nie. Na pewno gdybym wiedziała, że tak to będzie wyglądało szukałabym innych rozwiązań. Tutaj była też kwestia kanapy, której nigdzie indziej nie można było dostać, oni wiedzą, że są jedyni i jak komuś zależy to zgodzi się na wszystko więc mają gdzieś. Ot tak musiałam sobie "pogadać".