Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani, Bardzo mi przykro, że poczuła się Pani "naciągnięta" na tak drogi zakup. Od ładnych kilku lat borykamy się jednak z poważnym problemem niższych cen detalicznych w sklepach internetowych niż cen za które kupujemy te same produkty z hurtowni weterynaryjnych. Proszę sobie wyobrazić, że w takich wirtualnych sklepach cena potrafi być niższa aż o 30-50% od cen hurtowych naszego zakupu! Był to powód dla którego też zrezygnowaliśmy ze sprzedaży karm i diet leczniczych w naszym szpitalu. W przypadku obroży o której pisze Pani w swojej opinii, nasza cena zakupu to 145 złotych. Przepraszam, że Świat zwariował i ceny w hurcie dla lecznic są wyższe niż dla klienta detalicznego w internecie.
Bardzo zależy nam na Państwa zadowoleniu i nie chcielibyśmy być posądzani o chciwość, nieuczciwość, czy naciągactwo Jeżeli chciałaby Pani zwrócić nam tę obrożę to przyjmiemy ją od Pani i zwrócimy Pani zapłaconą sumę
Z wyrazami szacunku
1
1