Kupiłem jeden z tańszych foteli. (Team Grospol) W sklepie był tylko na wystawie, więc został zamówiony z dowozem. Części w fotelu były zapakowane słabo, prowizorycznie, niektóre miały prawdopodobne ślady użytkowania. Bo wysłaniu zdjęć mailem w południe w piątek, otrzymałem w południe w poniedziałek przekierowaną wiadomość od producenta fotela, że to był nowy fotel i że przyślą mi kolejny. W środę miała nastąpić wymiana ,za pomocą kuriera,i nastąpiła. Części od fotela były nadal prowizorycznie zapakowane oraz posiadały rysy lub zdarcia, ale w mniejszym stopniu. Wygląda na to, że jest to wada producenta (Grospol), nie sklepu. Szybka reakcja producenta jak i sklepu na plus. Jakość wykonania fotela niewysoka (ale fotel tani), a jakość opakowania słaba. Części mogły się lekko zniszczyć podczas transportu przez takie zapakowanie. Samo krzesło po prostym złożeniu spełnia wymagania, wygodne jak w sklepie. Tanie, zapewniające minimum ergonomii.