Bezczelna obsługa

Planowałem zakup części w tym oto sklepie na ulicy Subisława 50.
Była godzina 16:07 Po kilku sygnałach ktoś odebrał telefon taktownym "Ta" w każdym razie było to burknięcie nie jak w innych sklepach przykładowo "dzień dobry tu części u Henia Piotr przy telefonie w czym mogę pomóc" co wydaję mi się że powinno być standardem w tych czasach. Z mojej strony wyglądało to tak "Dzień dobry chciałbym się zapytać o dostępność uszczelki układu wydechowego do mazdy 626". Dostałem pytanie jakie nadwozie to odpowiedziałem że sedan albo hatchback bo różnicy nie ma nawet na wszystkich aukcjach internetowych i w ofertach sklepów dotyczących części do tych mazd jest napisane MAZDA 626 sedan/hatchback. Pan odpowiedział podniesionym tonem że mam się zdecydować a po chwili że właściwie go to nie obchodzi najwyżej nie będzie pasować, na co mnie aż zatkało, cóż za tupet sobie pomyślałem.. Najlepsze przed nami, "Sprzedawca" sprawdzał dostępność części i po tym powiedział że uszczelka owego układu wydechowego znajdująca się przed katalizatorem kosztuje prawie 50zł ! Bardzo serdecznie pana pozdrawiam i obiecuje że dokonam wszelkich starań aby pana zwolnili. Nikomu nie polecam tego sklepu ! MEGA NEGATYW
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8

Re: Bezczelna obsługa

Etam - ja często naprawiam auto żony w autopartnerze i jestem zadowolony. Rozsądne ceny, szeroka gama części zamiennych (są firmówki, ale też i tańsze zamienniki) miła obsługa, zawsze doradzą, coś podpowiedzą, a ten koleś może miał słabszy dzień….
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Bezczelna obsługa

Bo jak dzwonisz i nie potrafisz odpowiedzieć na banalne pytanie sprzedawcy to znaczy ześ debil i tyle. mnie pytaja o wszystko bo jada z katalogow i uważam ze sa tani i doradzą zawsze, czasami mają złe dni , ale przy takim ruchu jak jest u nich to sie nie dziwię jak takie oszołomy dzwonią ....
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Bezczelna obsługa

xeonn masz u mnie dodatkowy rabat
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Bezczelna obsługa

Jestem pracownikiem AP,który z Panem rozmawiał na temat uszczelki układu wudechowego do Mazdy 626.
Właściciela firmy,która działa na rynku motoryzacyjnym od 1982 roku bardzo zasmucił Pana komentarz o naszej firmie.
Dlatego pragnę wyjaśnić,że katalog elektrniczny producenta BOSAL,który jest najdokładniejszym katalogiem na rynku(http://www.catalogue.bosal.com żąda podania w kolejności:marki auta,modelu,typpu nadwozia(sedan,kombi),pojemności silnika i daty produkcji auta.
Zdarza się,że uszczelka wydechu może pasować niezależnie od typu nadwozia,lecz nie jest to regułą.
Często zdaża się,że kienci się dziwią,iż żądamy od nich numerów nadwozia,oznaczeń silnika,miesiąca produkcji samochodu;czy tak jak w Pana przypadku modelu nadwozia(t\które musimy wpisywać w koleje okna katalogu)-czynimy tak dlatego,aby udzielić im pełnych i rzetelnych informacji.
Jeżeli chciałby Pan przyjrzeć się sposobom wyszukiwania towarów w naszej firmie-właściciel AP zaprasza Pana,być może w jakiś sposób uda się zrekompensować Panu stracony czas.
Proszę o kontakt na adres:wadole@wp.pl,bo rzeczywiście jestem zagrożony zwolnieniem z pracy,a zostały mi 3 lata do emerytury.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Bezczelna obsługa

ja też tam czasem kupuję,-wyppytują się o różne rzeczy,ale jak kupię to zawsze pasuje.
Polecam bo bezstresowo-Marcin
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Bezczelna obsługa

klient który przychodzi posiada dowód rejestracyjny a w nim jest coraz mniej w rubryce kw/ps często nie ma nic ,na pytanie ile auto ma koni czesto klient odpowiada że nie wiem dopiero pare dni temu kupiłem.każdemu klientowi wydaje sie ze jest w salonie danego modelu i po nr nadwozia wszystko ładnie sie znajdzie a tu niestety pytania czy takie czy takie nic nie zrobimy taka juz jest ta motoryzacja i walka z częsciami takze troche wyrozumiałosci i pomocy drodzy klienci .dziekuje
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0