Beznadzieja
Brak internetu od ponad tygodnia kończy się rezygnacją z tej marnej usługi.
BOK (jeśli się już uda dodzwonić) informuje o sprawie przekazanej do serwisantów. Po kilku dniach - ta sama odpowiedź, nikt nie raczy poinformować o terminie usunięcia awarii, serwisant pewnie ma tyle roboty że nawet zadzwonić nie ma czasu. Jestem odcięty od internetu tydzień, to i tak o tydzień za długo.
ODRADZAM korzystania z usług Stream Communications, na podstawie własnych doświadczeń! (i z tego co widzę nie jestem osamotniony w tej opinii)
BOK (jeśli się już uda dodzwonić) informuje o sprawie przekazanej do serwisantów. Po kilku dniach - ta sama odpowiedź, nikt nie raczy poinformować o terminie usunięcia awarii, serwisant pewnie ma tyle roboty że nawet zadzwonić nie ma czasu. Jestem odcięty od internetu tydzień, to i tak o tydzień za długo.
ODRADZAM korzystania z usług Stream Communications, na podstawie własnych doświadczeń! (i z tego co widzę nie jestem osamotniony w tej opinii)