Błędy

Opłaciliśmy z góry dwie wizytu, na drugą zostaliśmy omyłkowo umówieni do nie tej doktor co trzeba. W rezultacie oczekiwanie ponad 45 minut. Obsługa kompletnie nie poczuwała się do winy, jedyne przeprosiny usłyszeliśmy od lekarki (chociaż to nie Jej wina). Czas mojej żony jest równie cenny co czas pani z obsługi Visusa...ale firma nie poczuwała się do żadnych przeprosin, nie mówiac już o zaproponowaniu jakiegoś zadośćuczynienia.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie..
Jest nam bardzo miło ,ze Pana Żona skorzystała z naszych usług ,a i Pan był w pełni zadowolony z porady okulistycznej i postawy Pani Doktor.
Nie prawdą jest , że zapłacił Pan za dwie wizyty, albowiem dokonał Pan płatności w kwocie 120zł -za jedną wizytę, zgodnie z cennikiem uwidocznionym w recepcji.
Powtórna wizyta ,była kontynuacją pierwszej i wynikała z zalecenia Pani Doktor. W takich przypadkach pobierana jest płatność przy pierwszej wizycie ,mimo iż faktycznie kompleksowe badanie zostało przeprowadzone w dwóch terminach.
Odnośnie błędu popełnionego przez pracownika rejestracji ,to za ta okoliczność został Pan przeproszony przez Panią Doktor ,która również jest pracownikiem Poradni Visus.
Życząc dużo zdrowia całej Rodzinie pozostajemy z poważaniem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0