Błędy w systemie, spychologia i brak inicjatywy przy sytuacji problematycznej
W biurze używamy cyrkulatorów powietrza HB AC3020S. Chcieliśmy dokupić jedną sztukę -najlepiej ten sam producent i model. Niestety z dostępnością nie najlepiej. Euro pokazało 1 dostępną sztukę w salonie w Gdyni CH Klif. Infolinia potwierdziła tę dostępność. Poświęcone 1,5h czasu roboczego na dojazd i... towaru nie ma. Kierownik rozkłąda ręcę, ze musiałby zrobić remanent. Telefon na infolinię o wprowadzeniu w błąd i zmarnowanym czasie roboczym. Zero pomocy - brak możliwości przesunięcia towaru między sklepami, brak możliwosći kontaktu telefonicznego z wybranym sklepem aby indywiodualnie wynegocjować wysyłkę. Tylko informacja, że można odebrać osobiście najbliższej w... Szczecinie. Jest to nie pierwsza tego typu sytuacja w sieci Euro, w związku z czym odradzam! A w naszych spółkach zostanie podjęta uchwała o zakazie zakupów w Euro - szkoda nerwów, niestety niech już lepiej zarobi sieć zachodnia, która przynajmniej obsłuży klienta zgodnie ze standardami.