Brak faktur

Od roku nie otrzymuję faktur za energię. na trzy moje pisma w tej sprawie skierowane do firmy otrzymuję odpowiedź że jest wprowadzany na nowo system i nie mogą mi przesłać faktury bo nie ma mnie w systemie . Trwa to dokładnie rok czasu , inkasent regularnie odczytuje co dwa miesiące stan licznika a faktur jak nie ma tak nie ma . Już nazbierała się dosyć pokaźna kwota do zapłaty ,ciekawe ile jeszcze czasu potrzebują . aby być na bieżąco z opłatą za energię .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Płać na bieżąco, przecież jesteś w stanie obliczyć bądź założyć, ile powinieneś założyć. Później dowalą Ci taki rachunek, że się nie pozbierasz. W tej firmie panuje bałagan, poszkodowanych w różny sposób ludzi jest całe mnóstwo. Ja też :/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Problem jest od zmiany licznika i podpisaniu nowej umowy . też myślałem żeby wpłacać tylko każdy ma przypisany nr konta do opłat .Ja go nie mam, stary nr. konta jest nie aktualny . Oczywiście pieniążki odkładam tylko zastanawiam się jak długo jeszcze będzie taka sytuacja . Ewenement w skali kraju chyba nie odosobniony aby kupujący czyli odbiorca domagał się o faktury . pozdr.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0