Brak obslugi klienta
Treść opinii:
Żenujące podejście do klienta...
Wszystko jest OK dopóki nie musisz załatwić czegoś w Biurze Obsługi klienta, które zreszta klienta nie obsługuje! Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym, opisujesz ten sam problem, dostajeesz rózne odpowiedzi. Najchetniej kieruja do lokalnego biura. Odpwiedzi na zapytania mejlowe wyglądaja na automatyczne. czekam na ich kontakt w sparwie dotyczacej przeniesienia uslugi juz ponad tydzien. Gdy kupowalam uslugi, Pan juz na drugi dzien montowal..czyli mozna, ale po co skoro klient i tak juz placi? Nie korzystajcie z uslug takiego molocha
Żenujące podejście do klienta...
Wszystko jest OK dopóki nie musisz załatwić czegoś w Biurze Obsługi klienta, które zreszta klienta nie obsługuje! Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym, opisujesz ten sam problem, dostajeesz rózne odpowiedzi. Najchetniej kieruja do lokalnego biura. Odpwiedzi na zapytania mejlowe wyglądaja na automatyczne. czekam na ich kontakt w sparwie dotyczacej przeniesienia uslugi juz ponad tydzien. Gdy kupowalam uslugi, Pan juz na drugi dzien montowal..czyli mozna, ale po co skoro klient i tak juz placi? Nie korzystajcie z uslug takiego molocha