Brak panowania nad kientami

Podczas ostatniej wizyty część klientów zachowawywała się skandalicznie, głośno i wulgarnie, obsługa nic nie zrobiła, nie dało się nawet rozmawiać z powodu hałasu. Restauracja po drobnej skardze na drodze mailowej przeprosiła za to nazywając jednorazowym incydentem i tłumacząc rezerwacją, lecz to za mało. Nie należy ignorować innych kientów na rzecz takiego zachowania. Na tym koniec wizyt. Plus wyłącznie za smaczne potrawy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Brak panowania nad kientami

Co za glupota!! Jak mozna juz nie odwiedzic miejsca gdzie podaja dobre jedzenie dlatego ze jednorazowo goscie zle sie zachowywali. Przeciez kelnerki nie maja wplywu na to jak klient sie zachowuje. Ok, rozumiem jesli ktos komus obraza i awanturuje sie. Ale bez przesady.

Pozdrawiam Dziwolagow :0
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0