Brak przeszkolenia pracowników Urzędu Pracy

Paniom z Kancelarii przydałoby się szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta, są wyniosłe, zdawkowo odpowiadają na pytania, ma się wrażenie, że jest się intruzem, aby uzupełnić choćby jeden wyraz na podaniu wypraszają na korytarz!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Brak przeszkolenia pracowników Urzędu Pracy

To jest celowe działanie, poprzez ignorowanie i słabą obsługę chcą zniechęcić do przychodzenia i zawracania im głowy, a możliwość umieszczenia w trzecim profilu bezrobotnego, na jego własną prośbę, daje im luz w pracy i liczą, że w ten sposób ludzie zapomną o dalekich terminach wizyt i statystyki będą korzystniejsze, na skutek wyrejestrowania.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Brak przeszkolenia pracowników Urzędu Pracy

O Boże... co za bzdury
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

To jest prawda! Ja jestem w 3cim profilu i trafił mi się taki doradca klienta (pani M.), że o dxxę rozbić.....zero aktywności, na spotkaniu tylko nerwowe sprawdzanie mojego dowodu, łącznie z adresem, który podałam przecież przy rejestracji. Przypominam, że dowód jest tylko do identyfikacji, a nie po to żeby go jakaś niedouczona urzędniczka macała z każdej strony, żeby sprawdzić swoje urojone/wydumane teorie. Panie w urzędzie włączając tą niewydarzoną doradczynię klienta, o której mowa powyżej nie lubią jak zawraca się im głowę, nie są skore do pomocy, są raczej bezużyteczne. Swoją postawą zniechęcają do odwiedzania tego miejsca, a to przecież one są dla nas a nie my dla nich. To miejsce to porażka. Powinni to zamknąć, im szybciej tym lepiej, zaoszczędzą trochę kasy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0