Brak szacunku dla klienta
Widzę, że moją opinię dzieli kilka osób.
Zdecydowałem się na skorzystanie z usług Storem, bo obsługa była pomocna, szybko udzieliła mi informacji o możliwości montażu i cenie nietypowego zamówienia (niestandardowy materiał drzwi).
Po złożeniu zamówienia odczekałem miesiąc i tydzień, ile to potrzeba było na produkcję i transport drzwi. Wtedy dobra współpraca ze sklepem się skończyła. Właściciel tłumaczył, że mają mnóstwo zamówień (mimo, że byliśmy umówieni na konkretny termin) i niefortunnie posuł im się samochód, więc nie można przetransportować drzwi do mieszkania. Jestem wyrozumiały, więc zwodził mnie długo. Dopiero po dwóch tygodniach kiedy nerwy mi puściły i zrobiłem awanturę, okazało się, że z dnia na dzień jednak da się zorganizować u mnie montaż.
Nie polecam ze względu na nierzetelność, brak szacunku dla klienta i zwykłą nieszczerość.
Jesli chodzi o montaż i same drzwi - owszem, jestem zadowolony, natomiast usługa jako całość otrzymuje ode mnie ocenę naganną.
Zdecydowałem się na skorzystanie z usług Storem, bo obsługa była pomocna, szybko udzieliła mi informacji o możliwości montażu i cenie nietypowego zamówienia (niestandardowy materiał drzwi).
Po złożeniu zamówienia odczekałem miesiąc i tydzień, ile to potrzeba było na produkcję i transport drzwi. Wtedy dobra współpraca ze sklepem się skończyła. Właściciel tłumaczył, że mają mnóstwo zamówień (mimo, że byliśmy umówieni na konkretny termin) i niefortunnie posuł im się samochód, więc nie można przetransportować drzwi do mieszkania. Jestem wyrozumiały, więc zwodził mnie długo. Dopiero po dwóch tygodniach kiedy nerwy mi puściły i zrobiłem awanturę, okazało się, że z dnia na dzień jednak da się zorganizować u mnie montaż.
Nie polecam ze względu na nierzetelność, brak szacunku dla klienta i zwykłą nieszczerość.
Jesli chodzi o montaż i same drzwi - owszem, jestem zadowolony, natomiast usługa jako całość otrzymuje ode mnie ocenę naganną.