Brak szacunku dla stałego klienta...
Szanowni Państwo,
Byłem od dłuższego czasu klientem salonu Trendy(fyzjer Paweł). Niestety olbrzymim rozczarowaniem okazało się, w jaki sposób Trendy potraktowało mnie po przeszło 1,5 rocznej współpracy. Mianowicie zostałem pokrzywdzony w wyniku rozstrzygnięcia konkursu na facebooku, zorganizowanym przez Trendy. Próbowano wmówić mi, że nie wywiązałem się z warunków konkursu dlatego nie przyznano mi nagrody.Co było nieprawdą. Następnie zaczęto usuwać niewygodne komentarze, które dodałem chcąc wyrazić swoją opinię na temat zaistniałej sytuacji.Chyba się ze mną Państwo zgodzą, że kasowanie niepochlebnych komentarzy ukazujących prawdziwe oblicze obsługi klienta w salonie Trendy jest kompletnym brakiem taktu.Okazano w ten sposób totalną ignorancję i brak szacunku dla klienta.Ponadto salon jest klaustrofobiczny, są tylko dwa miejsca dla osób oczekujących.
Byłem od dłuższego czasu klientem salonu Trendy(fyzjer Paweł). Niestety olbrzymim rozczarowaniem okazało się, w jaki sposób Trendy potraktowało mnie po przeszło 1,5 rocznej współpracy. Mianowicie zostałem pokrzywdzony w wyniku rozstrzygnięcia konkursu na facebooku, zorganizowanym przez Trendy. Próbowano wmówić mi, że nie wywiązałem się z warunków konkursu dlatego nie przyznano mi nagrody.Co było nieprawdą. Następnie zaczęto usuwać niewygodne komentarze, które dodałem chcąc wyrazić swoją opinię na temat zaistniałej sytuacji.Chyba się ze mną Państwo zgodzą, że kasowanie niepochlebnych komentarzy ukazujących prawdziwe oblicze obsługi klienta w salonie Trendy jest kompletnym brakiem taktu.Okazano w ten sposób totalną ignorancję i brak szacunku dla klienta.Ponadto salon jest klaustrofobiczny, są tylko dwa miejsca dla osób oczekujących.