Byla, bardzo niezadowolona klientka
Niestety moje doswiadczenia z firma Vectra sa tragiczne.O tyle o ile w miare w trakcie trwania swiadczenia uslug wszystko bylo dobrze, bo internet dzialal mi dobrze, bez awarii, w tv szeroki wybor kanalow, dodatkowo wzielam pakiet canal + cena srednia za to wszystko ale ok, bez wiekszych problemow...tak przy zerwaniu umowy z przyczyn naprawde losowych i nie do przewidzenia zaczel sie horror. Zreszta sprawa trwa od stycznia, mija juz wobec tego 6 miesiac. Firma Vectra nie jest firma prokonsumencka I nie dba o klientow ani o swoj dobry PR....chyba jest im to na reke ze coraz wiecej klientow ucieka a nowych za duzo nie przybedzie bo kazdy slyszy zle opinie, a do tego sprawy w telewizji I prasie. Nie rozumieja przyczyn losowych, karza zaplacic roszczenie na kwote 1200zl, ktorej nie posiadam, a jakbym posiadala wolalabym wesprzec biednych niz dac ta kase za co? no wlasnie ZA CO...???Kiedys musialam zerwac umowe z UPC,konkurencyjna firma I nie bylo problem bo wykazuja sie jakakolwiek empatia I dbaja o klientow. Malo tego kwoty nie mozna rozlozyc na raty,tzn mozna po zaplacie polowy kwoty.Jak tak dalej bedzie to funkcjonowalo to powodzenia zycze.Wiem jedno-nigdy wiecej Vectry.