Były klient - opinia

Dla mnie podstawowym minusem tego salonu jest to iż nigdy nie wiadomo;
- kiedy zostaniesz przyjęty pomimo umówionej godziny;
- ile zapłacisz za daną usługę gdyż za kazdym razem płaciłam coraz więcej tj. niezależnie czy malujesz całe włosy czy odrosty cena jest ta sama oaz za każdym razem wyższa.
Moim zdanie powinno być jasno okreslone za co i ile się płaci aby klient nie był zaskoczony przy opłacie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Dla naszego salonu jest ważna każda opinia nawet tego nie zadowolonego klienta. Jednakże w ocenie przystępność cen wstawiła Pani 5 pomimo niezadowolenia...czasem to fryzjer musi zadecydować co należy wykonać aby klient był zadowolony z efektu, niestety odbija się to na cenie:-)mam nadzieję , że była Pani chociaż z efektu zadowolona? Pozdrawiam:-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Były klient - opinia

Niech były klient nauczy sie troszeczke języka polskiego,po drugie klient to Pan a klientka to Pani w opisie Pan koloryzuje odrosty?po trzecie wszyscy są umawiani na godziny wiec nie ma opcji czekania,po czwarte nie ma opcji nie znania przez klienta ceny przed usługą,radze konkuręcji zacząć sie szkolić a nie wypisywać dziwne posty,stali klienci nie narzekają
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0