CYFROWO CZY TRADYCYJNIE?

Temat dostępny też na forum: Wesele bez ogłoszeń
No wlasnie...moze ktorys ze specjalistow, ale tych ktorzy choc troche znaja sie na fotografii wypowie sie na ten temat. Bo kazda z firm ma co innego w ofercie. jedni zachwalaja cyfrowe zdjecia a inni te tradycyjne robione na negtywach. Co w takim razie wybrac??
Bo ja w tej kwestii jestem laikiem, a slyszalam reozne opinie. Ze z ejdnej strony na cyfrowym nie ma ograniczen ilosciowych, ale z drugiej strony fotograf wtedy nie zastanawia sie nad kazdym ujeciem (to chyba sie tak fachpwo nazywa). Jeszcze inni mowia ze wciaz lepsze sa zdjecia z negatywow.
NO TO JAK TO W KONCU JEST???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: CYFROWO CZY TRADYCYJNIE?

Zalezy od gustu ... Nudna jestes ... Sama pomysl, czy chcesz duzo zdjec, a takich sobie, czy mniej, ale lepszych. Przeciez nikt za Ciebie nie zdecyduje !!!

czy ty jestes slepa dziweczyno?? ja zapytalam o jakosc tych zdjec. a skad ty wiesz ktore sa lepsze?? taka specjalistka jestes?? moze i jestem nudan, ale chce wybrac najlepsza opcje!!!

> Zalezy od gustu ... Nudna jestes ... Sama pomysl, czy chcesz
> duzo zdjec, a takich sobie, czy mniej, ale lepszych. Przeciez
> nikt za Ciebie nie zdecyduje !!!

jejku..Elka...po to jest to forum aby pogadac..poradzic sie..jesli cos ci nie pasuje to nie czytaj....Elka napisał(a):

Bania78 napisał(a):

> No wlasnie...moze ktorys ze specjalistow, ale tych ktorzy choc
> troche znaja sie na fotografii wypowie sie na ten temat. Bo
> kazda z firm ma co innego w ofercie. jedni zachwalaja cyfrowe
> zdjecia a inni te tradycyjne robione na negtywach. Co w takim
> razie wybrac??
> Bo ja w tej kwestii jestem laikiem, a slyszalam reozne opinie.
> Ze z ejdnej strony na cyfrowym nie ma ograniczen ilosciowych,
> ale z drugiej strony fotograf wtedy nie zastanawia sie nad
> kazdym ujeciem (to chyba sie tak fachpwo nazywa). Jeszcze inni
> mowia ze wciaz lepsze sa zdjecia z negatywow.
> NO TO JAK TO W KONCU JEST???