Campus - jak zwrócić wadliwe buty?
Sprawa, z którą się zwracam do Was drodzy forumowicze dotyczy niemożności zwrotu butów zakupionych w Campusie. Buty trekkingowe zostały zakupione kilka tygodni temu w "normalnej" cenie (bez promocji czy rabatów). Z definicji buty trekkingowe mają chronić przed wilgocią (system Vapor-tex) i chłodem oraz mają służyć do chodzenia po trudnych terenach. Po pierwszym ich założeniu okazało się, że buty nie chronią przed chłodem i pomimo ciepłych skarpet i bezdeszczowej pogody(nie wspominając o śniegu, którego w tym roku nie ma) jest w nich bardzo zimno (to tak jakby mieć sandały na nogach). Wraz z paragonem buty zostały oddane do sklepu, gdzie po 2-ch tygodniach miała zapaść decyzja z centrali dot. wymiany butów lub zwrotu kosztów.
Reklamacji nie przyjęto tłumacząc, że wszystko jest w porządku.
Drugi raz powtórzono procedurę oddania obuwia, żądając tym razem
zwrotu kosztów, a reklamacja po raz kolejny została odrzucona przez
centralę Campusa.
Proszę mi powiedzieć jak mogę dowieść swej racji i odzyskać pieniądze? Nie potrzebuje takich butów, chce je oddać. Mam oryginalne pudełko, buty były tylko raz ubrane. Z prawnego punktu widzenia, zakupiony produkt nie spełnia warunków umowy ( buty miały chronić przed chłodem, a nie mają tej cechy), lecz sklep najzwyczajniej mnie zbywa!
Reklamacji nie przyjęto tłumacząc, że wszystko jest w porządku.
Drugi raz powtórzono procedurę oddania obuwia, żądając tym razem
zwrotu kosztów, a reklamacja po raz kolejny została odrzucona przez
centralę Campusa.
Proszę mi powiedzieć jak mogę dowieść swej racji i odzyskać pieniądze? Nie potrzebuje takich butów, chce je oddać. Mam oryginalne pudełko, buty były tylko raz ubrane. Z prawnego punktu widzenia, zakupiony produkt nie spełnia warunków umowy ( buty miały chronić przed chłodem, a nie mają tej cechy), lecz sklep najzwyczajniej mnie zbywa!