Celowe wprowadzanie w błąd klientów, naruszanie praw konsumentów
Witam, chce przestrzec wszystkich przed cwaniactwem Energii i Jej pracowników. 24 sierpnia br. w salonie w Leclercu w punkcie Energii poprosiłam o umowę cesji aby przepisać rozliczenia za energię na córkę. Formalnie moja umowa traci ważność, córka staje się nowym klientem Energii. Nie ma cesje, jest nowa umowa. W tej sytuacji zależało nam na utrzymaniu tych samych lub zbliżonych warunków umowy, co jasne zakomunikowałyśmy pracownikowi Energii. Moja „stara” umowa była na czas nieokreślony i taką umowę otrzymałyśmy. Po wnikliwym przeczytaniu umowy w domu okazało się ze umowa wprawdzie jest na czas nieokreślony, ale zawiera klauzulę lojalnościową premium, która wiąże się z utrzymaniem stałych cen na 3 lata. Mamy stałe ceny - wyższe od dotychczasowych i umowę na 3 lata. Nie dopytałam na miejscu o stawki, to fakt, byłam przekonana, że umowa będzie taka sama-mój błąd. Natomiast ze strony pracownika Energii nie otrzymałam żadnej informacji o dostępnych ofertach i klauzuli lojalnościowej w nowej umowie. Umowy zawartej w salonie nie można wypowiedzieć w ciągu 14 dni. za rezygnację z umowy płaci się kary przez cały okres jej trwania. Sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta.