Chamskie i aroganckie traktowanie klienta
Witam,
Dnia 28.12.2010 zamowilem serwis do pralki w tej firmie. Dostalem informacje, ze serwisant pojawi sie 30.12.2010 miedzy godzina 0840 a 0900. Zostawilem swoj numer kontaktowy. O godzinie 0915 nie mogac doczekac sie serwisu zadzwonilem do firmy z zapytaniem dlaczego serwisant nie przyjechal w wyznaczonych godzinach. Otrzymalem informacje, ze nie pojawia sie rano, tylko wieczorem. Zdziwiony zaptalem wiec, dlaczego nikt mnie w takim razie nie poinformowal telefonicznie o sytuacji. Przeciez siedze w domu, marnuje swoj czas zamiast byc w pracy. Na moja uwage Pan z ktorym mialem nieprzyjemnosc rozmowiac stwierdzil "To w takim razie wogole nie przyjedziemy". Po czym rozlaczyl sie.
Chamstwo, arogancie podejscie do klienta. Nie wspominajac o moim zmarnowanym czasie i wkur*wieniu. Skoro tak sie traktuje klienta w tej firmie to ja mowie dziekuje.
Dnia 28.12.2010 zamowilem serwis do pralki w tej firmie. Dostalem informacje, ze serwisant pojawi sie 30.12.2010 miedzy godzina 0840 a 0900. Zostawilem swoj numer kontaktowy. O godzinie 0915 nie mogac doczekac sie serwisu zadzwonilem do firmy z zapytaniem dlaczego serwisant nie przyjechal w wyznaczonych godzinach. Otrzymalem informacje, ze nie pojawia sie rano, tylko wieczorem. Zdziwiony zaptalem wiec, dlaczego nikt mnie w takim razie nie poinformowal telefonicznie o sytuacji. Przeciez siedze w domu, marnuje swoj czas zamiast byc w pracy. Na moja uwage Pan z ktorym mialem nieprzyjemnosc rozmowiac stwierdzil "To w takim razie wogole nie przyjedziemy". Po czym rozlaczyl sie.
Chamstwo, arogancie podejscie do klienta. Nie wspominajac o moim zmarnowanym czasie i wkur*wieniu. Skoro tak sie traktuje klienta w tej firmie to ja mowie dziekuje.