Chamstwo - brak kultury - niekompetencja

Chamstwem - nazywam rozłączenie się pracownika Vectry, którego zapytałem o imię i nazwisko - bym wiedział z kim rozmawiam. Czekałem na połączenie 25 minut, a pracownik bezczelnie, po chamsku - rozłączył się!
Za co my im płacimy abonament? Aby tak nas traktowali niekompetentni pracownicy? Mam nadzieję, że ktoś z przełożonych skontaktuje się ze mną i zechce sprawę wyjaśnić... Informują nas, że rozmowy są nagrywane, więc można będzie dojść łatwo do tego pracownika. I z wzajemnością, ja też mam nagraną rozmowę ... Czy Vectra chce takiej reklamy?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Chamstwo - brak kultury - niekompetencja

oni same negatywne opinie mają w necie ;) dużo Twoja 'raklama' nie da ;)

no ale co zrobić, jak nie ma wyjścia....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Chamstwo - brak kultury - niekompetencja

o dobrze to zostanie nam jedynie rozwiązanie umowy z nimi bo to jest okropne // szkoda że nas ludzi którzy kasę płacą tak traktują // zbierajmy się w nas jest moc niech ogarną to ///
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0