Chamstwo - brak kultury - niekompetencja
Chamstwem - nazywam rozłączenie się pracownika Vectry, którego zapytałem o imię i nazwisko - bym wiedział z kim rozmawiam. Czekałem na połączenie 25 minut, a pracownik bezczelnie, po chamsku - rozłączył się!
Za co my im płacimy abonament? Aby tak nas traktowali niekompetentni pracownicy? Mam nadzieję, że ktoś z przełożonych skontaktuje się ze mną i zechce sprawę wyjaśnić... Informują nas, że rozmowy są nagrywane, więc można będzie dojść łatwo do tego pracownika. I z wzajemnością, ja też mam nagraną rozmowę ... Czy Vectra chce takiej reklamy?
Za co my im płacimy abonament? Aby tak nas traktowali niekompetentni pracownicy? Mam nadzieję, że ktoś z przełożonych skontaktuje się ze mną i zechce sprawę wyjaśnić... Informują nas, że rozmowy są nagrywane, więc można będzie dojść łatwo do tego pracownika. I z wzajemnością, ja też mam nagraną rozmowę ... Czy Vectra chce takiej reklamy?