Chyba spoczęli na laurach

Zamawiamy na telefon w tym lokalu w sumie od otwarcia, średnio 3-5 razy w miesiącu i niestety wczoraj chyba po raz ostatni. Do tej pory rewelacja, podzielam opinie, że jedne z najlepszych sushi w 3mieście.
Niestety wczoraj totalna porażka. Najpierw pani przyjmująca zamówienie gorąco namawiała do złożenia zamówienia i osobistego odbioru w lokalu. Ostatecznie poprosiłem o dostawę do domu. Po dostarczeniu zamówienia okazało się, że występują spore różnice w zamówieniu. Ebi tempura składała sie z 3 krewetek (w menu wyraźnie napisane 5) i prawie żadnych warzyw (do tej pory zawsze dodawano kilka sporych kawałków), dodatkowo brak sosu spicy mayo (już od dwóch ostatnich zamówień). W futomaki nie wyczuwało się prawie w ogóle serka philadelphia, a właśnie ten smak z żoną uwielbiamy. Generalne wrażenie po rodzinnej kolacji było takie, że na jakiś czas sobie darujemy ten lokal i damy im szansę za miesiąc lub dwa (być może). Lokal stracił solidnego klienta systematycznie składającego dość spore zamówienia. Czy warto było dla kilku lub kilkunastu złotych oszczędności? Niech na to pytanie odpowiedzą sobie właściciele.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Mimo informacji w internecie, jak i w restauracji, klient nie zauważył zmiany menu w którym oprócz ilości krewetek uległa zmianie również cena dania (aktualnie przystawki). W tej wersji sos jest do wyboru. Niestety mimo prób nie udało się nam skontaktować z autorem opinii.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Odpowiedź obiektu

Troszkę się Państwo mijacie z prawdą bo o nowym menu poinformował nas dostawca dopiero przy odbiorze ostatniego zamówienia. Nigdy się nie zdarzyło ażeby Pani przyjmująca zamówienie informowała o jakiejkolwiek zmianie. A taka informacja jest wskazana dla osób zamawiających na wynos przez telefon.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odpowiedź obiektu

Przy zamówieniu nikt nie poinformował, że sosy są do wyboru. Wcześniej dostarczano wszystkie. Informacja o próbach kontaktu mogę nazwać tylko w jeden sposób: hłyt marketingowy (i do tego tani)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0