Ciecie kosztow

Za miesiac konczyla mi sie umowa ktora mialem na tv i internet placac 86zl i ipostanowilem skontaktowac sie z upc telefonicznie i podpisac nowa umowe na sam internet tnac sobie koszta.pani byla mila super mial przyjsc instalator a tu klapa..Internet dzialal miesiaca szybszy instalator nie przyszedl a i rachunki przyszly ale wyzsze 125zl i tak towyglada ciecie kosztow.w tej firmie.Umowa leciala postanowilem zadzwonic na infolinie po przeloczeniu mnie do 3 konsultanta tz do pani uktorej zawarlem umowe pani odsluchala nasza wczesniejsza rozmowe i przyznala mi racje ze nie poinformowala mnie ze rachunek bedzie wyższy i takto wyglada ciecie sobie kosztow a i tak pieniedzy nikt mi nie odda a i dostalem informacje od konsultantow za zerwanie umowy bedzie kara ble ble ble dzis odaje sprzet i dziekuje za współpracę
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Taką sprawę oddaje się do Rzecznika praw konsumentów.
Oddadzą kasę i jeszcze zapłacą karę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0