Co się dzieje z rodzicami?

Jestem nauczycielką w szkole podstawowej. W tym roku, jak zapewne wiecie, mamy zapewnić opiekę dzieciom w przerwie świątecznej i ja to rozumiem. Trudno zorganizować opiekę, kiedy oboje rodziców pracuje, zwłaszcza, kiedy niedługą będą ferie. Ale kiedy zobaczyłam listę zgłoszonych, zdębiałam. Trzy czwarte osób zgłoszonych, to dzieci, których przynajmniej jeden rodzic nie pracuje! Dlaczego rodzice pozbywają się dzieci z domu? Ja jako rodzic bardzo cieszyłam się na to wolne. Wspólnie z synkiem planowaliśmy ten przedświąteczny czas. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego rodzice uciekają od swoich dzieci?
popieram tę opinię 52 nie zgadzam się z tą opinią 52

Re: Co się dzieje z rodzicami?

ale przedszkole nigdy nie miało ferii, ferie sa w szkolach a nie w przedszkolach.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Co się dzieje z rodzicami?

No właśnie u nas nie było żadnych deklaracji teraz na ferie. Przedszkole normalnie pracuje. Na dobrą sprawę mogłabym nie zauważyć, że są ferie ;)
Dzieci ilościowo troszkę mniej niż zwykle ale nie tak, że jest ich tylko garstka :)
Nie ma u nas żadnych dyżurów, grupy nie są łączone.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Co się dzieje z rodzicami?

Agusia a deklaracji nie wypełniałaś kiedy Twoje dziecko będzie/nie będzie obecne w p-lu podczas ferii zimowych? Dziwne... :) W p-lu państwowym podczas ferii zazwyczaj są dyżury. Grupy są łączone, bo jest mało dzieci.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Co się dzieje z rodzicami?

Niby nie ma, ale...
żadnych zadań z podstawy programowej dzieci nie robią. To dni zabawy. A dzieci mało. Moje dziecko zostawiło w piątek w przedszkolu spodnie na sanki i mąż pojechał po nie. Dzieci garstka. Reszta ma ferie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Co się dzieje z rodzicami?

W przedszkolu są ferie zimowe? Pierwsze słyszę...
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Co się dzieje z rodzicami?