Co z tą obsługą?!
Odwiedziliśmy salon, wybraliśmy płytki, zrobiliśmy projekt łazienki, wybraliśmy ceramikę, ustaliliśmy ceny z działem handlowym i... zaczęły się problemy :/
Miałam otrzymać druk zamówienia z nr konta do wpłaty zaliczki, miałam otrzymać informację o jednym z produktów, który chciałam zamówić, odpowiedzi na zadane pytania itp...
Tymczasem nic się nie dzieje. Sytuacja wygląda tak, że dzwonię i proszę o druk zamówienia i nr konta, żeby zapłacić im pieniądze, otrzymuję informację, że już za chwilę wysyłają mi maila, nic się nie dzieje, dzwonię znowu, słyszę to samo, nic się nie dzieje i tak w kółko już od dłuższego czasu... Trochę żenujące.
Czekam na maila od p. Kamili, czekam na odpowiedź od p. Olgi, czekam choćby na informację dlaczego nie dostaję odpowiedzi lub ile jeszcze mam tak sobie czekać...
Ja odpadam, beznadzieja, strata czasu i energii.
Chyba, że ktoś lubi dopraszać się o możliwość zrobienia zakupów przychodząc do sklepu. Ja nie.
Miałam otrzymać druk zamówienia z nr konta do wpłaty zaliczki, miałam otrzymać informację o jednym z produktów, który chciałam zamówić, odpowiedzi na zadane pytania itp...
Tymczasem nic się nie dzieje. Sytuacja wygląda tak, że dzwonię i proszę o druk zamówienia i nr konta, żeby zapłacić im pieniądze, otrzymuję informację, że już za chwilę wysyłają mi maila, nic się nie dzieje, dzwonię znowu, słyszę to samo, nic się nie dzieje i tak w kółko już od dłuższego czasu... Trochę żenujące.
Czekam na maila od p. Kamili, czekam na odpowiedź od p. Olgi, czekam choćby na informację dlaczego nie dostaję odpowiedzi lub ile jeszcze mam tak sobie czekać...
Ja odpadam, beznadzieja, strata czasu i energii.
Chyba, że ktoś lubi dopraszać się o możliwość zrobienia zakupów przychodząc do sklepu. Ja nie.