Czy smacznie? nie wiem, nie doczekalem sie....

Doslownie pol godziny temu opuscilem Eureke, lokal zachwalany przez znajomych za dobre jedzenie. Wraz z osoba towarzyszaca zamowilismy rosol, przekaske z krewete i salatke Cezar. Pani w okularach, ktora nas obslugiwala byla calkiem mila a oczekiwanie na zupe w normie ok 15-17 minut. Niestety zaczalem sie niepokoic kiedy ludzie powoli opuszczali restauracje i udawali sie z powrotem do pracy, ja takze chcialem to zrobic z ta roznica ze nie dostalem swojej salaty. Moj obiad stal juz gotowy na barze niemniej pani kelnerka najwyrazniej zapomniala zamowic krewetek tak wiec salata wyladowala gdzie indziej tak abym jej nie widzial. Solidnie zdenerwowany postanowilem opuscic lokal spodziewajac sie dalszego czekania... Pani kelnerka nie starala sie niczegokolwiek wytlumaczyc ani przeprosic za zaistniala sytuacje, co przy jej poprzednim milym performansie bylo BARDZO rozczarowujace. Reasumujac, nie zjadlem dzis lunchu a moja przerwa w pracy zostala spedzona na bezsensownym czekaniu, totez ja juz sie wiecej w Eurece nie pojawie jak rowniez uczule swoich znajomych aby nie tracili czasu na 'wyluzowana' obsluge zle komunikujaca sie z kucharzami. Wstyd!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie,
nie bierzymy udziału w dyskusjach internetowych, jednak w tym wypadku czujemy się zobawiazani do odpowiedzi.
Nasza odpowiedź nie jest komentarzem, lecz odzwierciedleniem naszego systemu wewnętrznego monitoringu.
1.Pani kelnerka nie przeoczyła zamówienia Państwa krewetek!! Sprawdziliśmy to na monitoringu. Zostało ono przekazane do kuchni i było realizowane w odpowiedniej kolejności. Nie miała więc powodu do przeprosin.
2. Sałatka stała gotowa do wydania ok. 4 min i 30sek. Kamera dokumentuje, że kelnerka wskazuje na wystrój talerza i prosi o jego poprawienie. To było powodem jego wycofania. Ponadto, kultura obsługi w restauracji wymaga, aby dania do jednego stołu wychodziły jednocześnie. Przygotowanie krewetek jest bardziej pracochłonne.
3.Dla porównania czasu oczekiwania: 12.06.09 w znanym lokalu przy Urzędzie Miasta Gdyni moje stanie w kolejce plus czas oczekiwania na proste danie wyniosły 26min. Każdy to akceptował. Państwo poprosiliście o rachunek po 29-30min. Nie wliczamy w to czasu, gdy wchodząc stał Pan jeszcze na schodach z komórką w ręku, a Pańska osoba towarzysząca niezdecydowana na sali. Jak kamera pokazuje, w tym czasie drugi kucharz już nakładał Państwa krewetki.

Nie komentujemy zdarzenia, ponieważ wnioski nasuwają się same.
Ze swojej strony dodamy, że jest nam przykro, że spotkało to Państwa jak również i nas.
Nie jesteśmy barem szybkiej obsługi. Mamy tą chęć i zacięcie oferować nasze usługi jak najlepiej.
Mamy jednak świadomość, że nie każemu będzie to "w smak".

Pozdrawiamy,
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Odpowiedź obiektu

Monitorujecie również toalety? Masakra ludzie jesteście bezbłędni:)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odpowiedź obiektu

Nie byłam w waszej restauracji,ale po przeczytaniu tej wypowiedzi zespołu Eureka wiem,że nie mam ochoty na wizytę.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Odpowiedź obiektu

niestety, ja mam dokładnie to samo odczucie.
Weszłam tu szukając nowego miejsca, które mogę odwiedzić z rodziną. Teraz Eureka jest skreślona z listy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0