D.pą do pacjenta ....

1. Brak możliwości rejestracji do lekarza rodzinnego przez internet.
2. Rejestracja telefoniczna jest utrudniona. Panie w rejestracji odkładają słuchawkę i blokują połączenie (sprawdzona metoda!)
3. Przychodnia łaskę robią, że przyjmują pacjenta na ubezpieczenie za to chętnie proponują usługi płatne w tej PRZYCHODNI.
4. Mam wrażenie, że lekarze tylko kalkulują swoje zyski z pacjenta :)

Reasumując .... Nie polecam SOPMED-u ... PRZYCHODNIA REPULSYWNA!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: D.pą do pacjenta ....

Właśnie próbowałam dodzwonić się do dermatologa. Pani co prawda podniosła słuchawkę, ale była zbyt zajęta prywatną rozmową, żeby odezwać się do mnie, po czym przerwała połączenie. Kolejne próby dodzwonienia się - sygnał zajęty. Czy wszystkie rejestratorki pracują tam za karę?! Proszę dać popracować komuś, komu się chce.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0