DJ !!!!!!!!

Temat dostępny też na forum: Wesele bez ogłoszeń
Czy 800 zł (po negocjacjach) dla DJ'a to dużo?
Wesele od 18-tej do 2 w nocy.
Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: DJ !!!!!!!!

Sądzę że normalna cena, ja za swojego dj również od 18 do 2 w nocy płacę 700zl

Tak mało?????A chociaż dobrze gra?U mnie zagra mój kolega i jego jestem pewna,bo byłam na imprezach które kręcił.Facet ma talent.

A moze jekieś namiary na kolegę DJa?? i może jakieś konkrety> Dzięki - pozdrawiam.

Witam !

Mili Państwo Jestem DJ-em od 12 lat, jeżeli potrzebujecie dobrego i profesjonalnego DJ-ja, który poprowadzi wasze wesele nowocześnie lub tradycyjnie od uroczystego wprowadzenia Młodej Pary do sali bankietowej przy dźwiękach Marsza Mendelssohna, poprzez powitanie, toasty weselne, pierwszy taniec i oczepiny z ciekawymi konkursami. Gram muzykę trzech pokoleń, od szalonych lat 60-tych przez "wiecznie zielone" utwory z lat 70 i 80-tych, muzykę weselną i biesiadną, do najnowszych rytmów lansowanych przez stacje radiowe. Prowadząc imprezę weselną, pełnię również rolę wodzireja. Postaram się zrealizować każdy, nawet nietypowy pomysł na uatrakcyjnienie tego jedynego dnia w Waszym życiu.

Pozdrawiam !!!

My płaciliśmy 0d 18.00 do 5.00 1000 + 200 za dodatkowe efekty.
Wliczona była 100% satysfakcja klienta :-)

a jakiego miesliście dj'a?
Bo my jutro mamy wstępne spotkanie i też nastawiamy się na ok. 1000 zl. nie wiemy do jakiej kwoty mozemy się zgodzić.
Ten dj to profesjonalista w kazdym calu:-) ale mimo wszystko chcemy byc zorientowanymi w cenach.
Pozdr.

Jakiego? Dobrego! :-)
A tak poważnie to nie będę podawał jego namiarów na forum. (only prv)
Ma na imię Robert, ale to nie ten Robert, który się tu często przewija i reklamuje (tfuuuuu).
Cena 1000 jest ok. Powiem Ci, że gdyby ten co u nas chciał 1500 to też zapłacilibyśmy - wart jest tego!
Jeśli ten DJ z którym się dogadujesz to nie ten o którym mówię, to może warto odwiedzić Roberta...

pozdrawiam

witam!