DNO

Oceniając serwis, zarówno centralę jak i gdańskiego przedstawiciela, można powiedzieć tylko jedno: totalne dno. Ignorancja, niesłowność, brak minimalnego szacunku do klienta. Zamówiona chłodziarko zamrażarka została przysłana już z wadą fabryczną. Fakt ten został zgłoszony natychmiast centrali, jednak na przybycie technika przyszło czekać niemal dwa miesiące. Takie szczegóły jak to, że Pan był nieuprzejmy to drobiazgi. Moje wolne specjalnie na umówiony dzień i godzinę drobiazgami już nie są, zwłaszcza wobec tego, że nikt nie przyjechał ani nie raczył zadzwonić. Żal dodatkowo wydanych pieniędzy na kilkanaście połączeń. Ogólnie można by powiedzieć, że firma, a zwłaszcza jej lokalny przedstawiciel funkcjonują jak w głębokim PRL-u, ale byłoby to krzywdzące dla wielu przedsiębiorstw z tamtego okresu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: DNO

po tym co tu napisałeś, wnioskuję, że należysz do grupy nowobogackich i uważasz, że jesteś pępkiem świata, a tak nie jest uwierz mi...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: DNO

a co wspólnego ma wadliwy sprzęt do "nowobogactwa"? Za darmo go nie dostał tylko zapłacił. A serwis jest od tego aby naprawiać terminowo i fachowo bo też tego za darmo nie robi. Komuna się koledze marzy i wszechobecne kupuj „kliencie” i nie wybrzydzaj.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: DNO

dokładnie tego samego doświadczam od listopada 2010!!!
też czekałam na technika i nie przyjechał, nawet nie zadzwonił, a moich telefonów nikt nie odbierał. Chyba wystąpię do sądu, może to czegoś gnojów nauczy.
arogancja technika, oszukiwanie klientów to serwis techniczny amica z Gdańska
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4