Dagmara - opinia

Temat dostępny też na forum: Inpro
Od lipca 2019 oczekuję na swoje mieszkanie zakupione na osiedlu Azymut w Gdyni. Deweloper ma ponad półroczne opóźnienie. Rozumiem, że takie sytuacje się zdarzają ale wtedy należy się nam jakiekolwiek wyjaśnienie, prawdziwe wyjaśnienie a nie wieczne spławianie. Deweloper ciągle mija się z prawdą, wiecznie informuje nabywców, że tym razem na pewno uzyska pozwolenie na użytkowanie, i co? Wciąż PINB nie wydał pozwolenia. Gdybym wiedziała, że tak będzie wyglądała współpraca z Inpro to nigdy w życiu nie zdecydowałabym się na zakup mieszkania u nich.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Dagmaro,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.
W ciągu 32 lat działalności ukończyliśmy ponad 65 inwestycji i przekazaliśmy ponad 6500 mieszkań. To pierwsza tego typu sytuacja w historii firmy kiedy mamy tak znaczące opóźnienie w przekazywaniu mieszkań. Zawsze dbaliśmy i dbamy o wysoką reputację i zadowolenie naszych Klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej uzyskać pozwolenie na użytkowanie i rozpocząć przekazywanie Państwu mieszkań.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0