Demolka? Ależ proszę!

Nie dość, że Pan spędził z 5 h na gmeraniu w TV to zarysował i ubrudził mi ścianę podczas zdejmowania TV, upuścił go i rogiem TV uszkodził szafkę pod TV! Oczywiście,że nie byłoby problemu, ale Pan słowem się nie zdradził,że coś takiego miało miejsce. Działo się to pod moją nieobecność, była tylko w domu babcia z dzieckiem. Totalny brak profesjonalizmu....TV jak był zepsuty tak jest, skorzystamy z usług innej firmy! Niestety, żyjemy w czasach gdzie liczy się jakość. Szkoda, że nie można załączyć dowodu w postaci zdjęcia :(((
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Witam panią serdecznie. Zapoznałem się z opinią a także z SMS który został wysłany na nasz numer telefonu. Niestety w dniu 04.01.2017 umknęła nam chwila na rozmowę i wyjaśnienie tejże niezręcznej sytuacji. Pragnę także poinformować że usługi w terenie w lokalach mieszkalnych obsługuje nasz podwykonawca co nie zmienia faktu że odpowiedzialność ponosi właściciel firmy. Przepraszam jednocześnie za niedbałość jednak dopilnować kto i jaki wielki telewizor udźwignie jest niezwykle trudno zważywszy na fakt że nie można było nikogo prosić o pomoc w przeniesieniu. Serwisant w takim wypadku powinien odmówić usługi lub przyjechać w innym terminie. Skontaktujemy się z państwem w celu szerszego rozpoznania powstałej usterki na ścianie w formie zarysowania. Taka sytuacja powstała po raz pierwszy i będzie do doskonała nauczka dla przedstawiciela firmy aby nie podejmować się napraw w sytuacjach gdy są one zagrożeniem dla mienia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0