To prawda, ale przy zamawianiu i omawianiu wykonania usługi ,usługodawca powinien o takich sprawach uprzedzać klienta.Poza tym są firmy, które uczciwie przedstawiają przebieg roboty i jej skutki. Są też takie,które stosują lepsze narzędzia przy wykonywaniu usługi, która powoduje okropne spustoszenie w mieszkaniu.Stosują choćby wiertarki, szlifierki z odkurzaczem oraz zabezpieczają sprzęty,meble folią czy tp .Dom-BUD Jakubczaka jest miły tylko na wstępie, przy zamawianiu usługi, a w trakcie jej wykonywania ,ma klienta w nosie.Do mojego mieszkania weszli monterzy i od razu zaczęli od szlifowania futryn. Nim się zorientowałam co się dzieje, to mój komputer, drukarka,telewizor, laptop były pokryte centymetrową warstwą białego pyłu, a ja nie widziałam mebli bo w powietrzu było mleko. Czy tak postępują porządne firmy?Poza tym usługę wykonano niechlujnie, choć była droga W trakcie reklamacji słyszałam tylko arogancję szefa i straszenie sądem za nieprzychylne wpisy na temat firmy.Niedoróbek nie usunięto choć wymagały pół godziny pracy i kosztu ok 50 zł.
3
9