Odpowiedź obiektu:
Witam serdecznie Panią, Pani Paulino,
cyt. „Nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii' – odpowiedź jak najbardziej oczywista – znaczna większość Gości odwiedzających Miasto Aniołów jest zadowolona z usług, które świadczymy i klimatu, który panuje w naszym Klubie. Jesteśmy bardzo wdzięczni, osobom, które odwiedziły Miasto Aniołów i wyrażają na nasz temat swoje opinie, tak te pozytywne (w ogromnej większości), jak tez te negatywne, które pozwalają nam usprawnić pracę naszego personelu i wprowadzić ewentualne korekty. Jedyną rzeczą jaką oczekujemy od naszych Gości to merytoryka ocen. Cyt. „KOSZMARNA Obsługa która jest nieuprzejma pracuje jakby była tak za karę” - co to znaczy? Bak argumentów, frustracja, przenoszenie negatywnych emocji, na ludzi, którzy chcą zrobić wszystko, żeby nasi Goście byli jak najbardziej ukontentowani po wizycie w MA. Prosiłbym o podanie konkretnych sytuacji jakie spowodowały taka, a nie inną opinię. Pni Paulino, pisze Pani o tonie według Pni nie odpowiednim Pana ochroniarza i znów nie wiem o co chodzi, czy był niegrzeczny, nieuprzejmy, niekulturalny, używając nieodpowiedniego słownictwa, jeśli tak to prosiłbym o konkrety. W lokalu jest dość głośno, Panowie ochroniarze maja niska barwę głosu więc ich z pewnością miła i kulturalna odpowiedź na zadane pytania może być odebrana nie tak jak powinna ale oczywiście przyjrzymy się dokładnie ich pracy. Co do płatności monetami, ma Pani racje i już nasi barmani zostali pouczeni, żeby nawet nie starali się żartować na temat płatności przez Gości bilonem, bo mogą ich urazić, a tego byśmy na pewno nie chcieli. Uczucia nasze do nas samych są tematem bardzo wrażliwym i jak widać bardzo łatwo je zranić. Mam nadzieję, że po moich wyjaśnieniach zmieni Pani zdanie i po raz czwarty odwiedzi Miasto Aniołów, a ja będę mógł Pani podziękować za pozytywny komentarz. Na koniec takie drobne pytanko. Miała Pani pretensje co do naszej obsługi ale co zawinił nasz wystrój i ceny, że również dostały po jednym punkcie? Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
0
0