~Artur Hołda
(5 lat temu)
Szanujemy Pana opinię, ponieważ jak każdy ma Pan prawo do swojej własnej oceny, natomiast ważne jest, by przy jej upublicznieniu opierać się na faktach.
Dlatego postanowiłem je także publicznie przedstawić.
Po 1. Nie wiem skąd ma Pan taką cenę biletu, ponieważ to, że na bilecie było napisane 220 zł./os. to nie oznacza, że tyle ktoś zapłacił. Cena za bilet wynosiła 200 zł./os, a przy dużych grupach 180 zł/os.
Po 2. Napisał Pan, że w cenie nie było napoi, otóż proszę Pana w cenie były napoje i mało tego: kawa, herbata - bez ograniczeń, woda niegazowana - bez ograniczeń, soki niegazowane - bez ograniczeń, napoje gazowane 0,5L/os. Przepisałem to z naszego menu. Zastanawiam się, czy oby nie pomylił Pan restauracji.
Po 3. Twierdzi Pan, że jedzenie było "do bani" , a jednak zjadł Pan wszystko, bo siedział przecież przy pustym stole. Dalej twierdzi Pan także, że jedzenia nie było- gdy pojawiła się oferta sylwestrowa naszej restauracji to równocześnie z nią pojawiło się menu sylwestrowe, w którym to dokładnie jest wyszczególnione menu pozycja po pozycji. Może poprostu wystarczyło się z nim zapoznać i wybrać inną restaurację.
Po 4. Ilość gości była taka jak zawsze na tego typu imprezach w naszej restauracji i proszę uwierzyć, ze nasze kelnerki świetnie sobie radziły z obsługą naszych gości, proszę się o nie nie martwić. Twierdzi Pan, że jestem nastawiony na "wydojenie gości" , otóż proszę Pana 180 - 200 zł za osobę w noc sylwestrową, gdzie wszystkie koszty (obsługi, oprawy muzycznej, sprzątania, itp. - należy liczyć razy dwa) do tego stałe bieżące koszty, ceny żywności, która podrożała bardzo, plus pokaz fajerwerków - nie zrobiły ze mnie milionera. Cena 200 zł za sylwestra to jedna z niższych cen na rynku. W restauracji jak pójdzie Pan na obiad dla dwóch osób to często cena przekracza 100 zł, a to jest tylko obiad, a nie Sylwester.
Reasumując to wszystko albo pewnych rzeczy Pan nie sprawdził, albo ktoś je Panu źle przekazał, w każdym razie jeśli chce się komuś obniżyć średnią ocen wystarczy się nazwać "Aka" napisać co się chce i załatwione. Zresztą patrząc na Pana profil do tej pory wszystkim daje Pan takie opinie. W jednym na pewno się zgadzamy i jesteśmy przekonani, że już nigdy więcej nie będzie Pan naszym gościem. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy idealni i pewnie jeszcze sporo musimy poprawić, ale staramy się bardzo by wszyscy nasi goście byli zadowoleni z naszej gościnności, gdyż dla każdego restauratora największą satysfakcją jest zadowolony klient, gdyż to jedyna droga do sukcesu. W tym Nowym Roku życzymy Panu oraz wszystkim naszym Gościom wszelkiej pomyślności, zadowolenia z życia i uśmiechu na twarzy.
Artur Hołda
33
10