Emilia - ocena
Opinia dotycząca obsługi klienta i realizacji zamówienia:
Zamówiłam szafę w dniu 03.01.2025 roku, która dotarła po miesiącu, ale niestety była źle skompletowana, co uniemożliwiło jej złożenie. Zgłosiłam problem, informując sklep o braku części i niemożności złożenia mebla. Chciałam rozwiązać tę sprawę jak najszybciej, ponieważ mam małe mieszkanie i brak kompletnego mebla utrudnia mi normalne funkcjonowanie.
Niestety, mimo upływu miesiąca, do tej pory nie zostały odebrane błędne elementy ani dostarczone właściwe części. Kontakt ze sklepem jest, ale niestety czuję się zwodzona, ponieważ nie otrzymałam żadnych konkretnych działań ani rozwiązań.
Jako klientka, oczekiwałam szybszej reakcji na zgłoszenie błędu, szybszej wymiany części oraz profesjonalnego podejścia do sprawy. Niestety, moje doświadczenie z tym sklepem jest rozczarowujące, a obecna sytuacja bardzo utrudnia mi życie codzienne.
Mam nadzieję, że sklep podejmie odpowiednie kroki, by jak najszybciej rozwiązać ten problem i poprawić swoją obsługę klienta.
Zamówiłam szafę w dniu 03.01.2025 roku, która dotarła po miesiącu, ale niestety była źle skompletowana, co uniemożliwiło jej złożenie. Zgłosiłam problem, informując sklep o braku części i niemożności złożenia mebla. Chciałam rozwiązać tę sprawę jak najszybciej, ponieważ mam małe mieszkanie i brak kompletnego mebla utrudnia mi normalne funkcjonowanie.
Niestety, mimo upływu miesiąca, do tej pory nie zostały odebrane błędne elementy ani dostarczone właściwe części. Kontakt ze sklepem jest, ale niestety czuję się zwodzona, ponieważ nie otrzymałam żadnych konkretnych działań ani rozwiązań.
Jako klientka, oczekiwałam szybszej reakcji na zgłoszenie błędu, szybszej wymiany części oraz profesjonalnego podejścia do sprawy. Niestety, moje doświadczenie z tym sklepem jest rozczarowujące, a obecna sytuacja bardzo utrudnia mi życie codzienne.
Mam nadzieję, że sklep podejmie odpowiednie kroki, by jak najszybciej rozwiązać ten problem i poprawić swoją obsługę klienta.