Empik w Gdyni

Obsługa straszna! Brak kompetencji! Jakiś czas temu byłam w sklepie szukałam płyty, podchodzę do Pani i uprzejmie się pytam czy jest w sprzedaży i czy może mi pomóc znaleźć a sprzedawca z ponurą miną systemy nie działają, trzeba szukać samemu!! Odwróciła się i dalej stała przed półką z filmami! Zero zainteresowania, a powinno jej zależeć na sprzedaży. Zaczepiłam drugą młodą dziewczynę a ona natomiast od razu powiedziała, że pójdzie sprawdzić w komputerze! Dzięki Bogu istnieją jeszcze w porządku ludzie! Informację w końcu uzyskałam.
Widać jak ktoś pracuje za karę ehh w taki sposób traci się klientów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

Tak jest w każdym EMPIK`u. W Sopocie jest podobnie. Bezczelna obsługa, indolenta, opryskliwa i niegrzeczna. Często stoją przy kasie komentują, jak to im się ta praca nie podoba.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

@Halewicz.. chyba trochę generalizujesz. W Empiku jest duża rotacja, szczególnie wielu tam studentów, a wiadomo, ze to nie jest praca dla każdego bo do pracy w Empiku wypadałoby być otwartym, uśmiechniętym, elokwentnym i wygadanym, ale przeciez wszędzie trafi się "czarna owca" ;) ja bogu dzięki nie miałem jeszcze problemów i obym ich nie miał podczas swoich częstych wizyt w sklepie ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Empik w Gdyni

Wiesz, ja od lat kupuję płyty w EMPIKu i nigdy nie miałem problemu z obsługą. Skoro firma EMPIK zatrudnia byle jak i byle kogo, to ja dziękuję za taki sklep. Wolę już kupować via Merlin albo Empik.com - zresztą Amazon wchodzi za chwilę na rynek i nie będę już musiał oglądać obrażonych gęb niezadowolonej obsługi EMPIK.
Praca w EMPIKu nie jest dla każdego, masz rację.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

nie można być takim surowym ;) ja wiem, że obsługa jest tam po to żeby ci pomóc, ale przecież każdy może mieć gorszy dzień ;) myślę, że warto dać im jeszcze szansę, bo przecież większość z nich się jeszcze uczy i dopiero wdraża do pracy.. a w amazonie ceny mogą być z kosmosu, bo przecież to hamerykańskie to wg nich "lepsze".. a póki co zagrywają nie etycznie po całości i dogadali się z agorą i na gazecie piszą peany na ich temat, a między bogiem a prawdą wcale nie jest tak kolorowo, bo czarny pr robią każdemu konkurentowi :/ takze koniec końców, wolę nasz empik ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

Z pewnością masz rację ale jak tu się nie zirytować, jak obsługa jest zwyczajnie niegrzeczna - tak w Gdyni, jak i w Sopocie. Fochy i muchy w nosie.
Z Amazon kupiłem parę płyt, nawet w dobrej cenie - relatywnie, bo to prawie nieosiągalne tytuły w Polsce. Jak dalej będą się tak zachowywać, to faktycznie nie będę tam chodził i tyle...ale zapewne niewielka to dla nich strata:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

@Halewicz, przecież zawsze możesz poprosić kierownika żeby zwrócił uwagę pracownikowi:) tak jak pisałem, spora rotacja jest w salonach więc zawsze możesz trafić na "czarną owcę" ale jakby cała obsługa była niegrzeczna i impertynencka to nikt by nie chodził do empiku..Ja też często tam bywam i jak na razie nie miałem takich przygód jak Ty. A tak btw to zawsze mozesz na empik.com zamówić i iść tylko odebrać, albo wogóle z wysyłką na adres coś kupić ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

Poszedłem za Twoją radą, napisałem do nich maila, oddzwonili. I chyba dobrze się stało, bo kierownictwo nie miało pojęcia, że zatrudniają ludzi bez zainteresowań, którzy mają klientów gdzieś. A chętnych do pracy, młodych ludzi interesujących się faktycznie, a nie pozornie książką, filmem, muzyką jest całe mnóstwo.
Ale w EMPIK`u co raz więcej tych czarnych owiec i chyba powinni zmienić politykę kadrową.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Empik w Gdyni

To ja może się wypowiem z drugiej strony. Po pierwsze, macie rację, praca w Empiku nie jest dla każdego. Wymaga cierpliwości, elokwencji, umiejętności pracy i rozmowy z trudnym klientem, a przede wszystkim chęci. Jest bardzo dużo pracy, a do tego dochodzi właśnie rozmowa sprzedażowa, która bardzo często skupia się wokół "podania leżącej obok książki czy płyty" co wynika z lenistwa klientów (nie wszystkich rzecz jasna). A po drugie, jak ktoś napisał, jest bardzo duża rotacja pracowników, co chwilę jest ktoś nowy, nie zdąży się nauczyć i wkręcić, a już jest ktoś następny, może źle trafiliście, bo stali pracownicy, studenci także generalnie starają się być mili i uśmiechnięci :) A o naszej pracy można książki pisać, temat rzeka... :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0