Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
I sprawa załatwiona pozytywnie. Jak pisałam powyżej - ENERGA po umowie telefonicznej - nigdy przez kilka miesięcy nie przysłała mi umowy na piśmie. Gdy złożyłam reklamację mailowo, nagle ekspresowo otrzymałam listownie umowę do podpisania z datą wsteczną. Odmówiłam, przy okazji wykazałam błędy w umowie: raz było zaznaczone, że umowa jest na 5 lat, w innym miejscu, że na czas nieokreślony, poza tym były nieścisłości dotyczące miejsca świadczenia usługi - odmówiłam mailowo (kontynuując reklamację) podpisania jej. Dostałam następnego maila z odpowiedzią z kosmosu, zupełnie niedotyczącą tego o czym pisałam. Tu sie wkurzyłam, napisałam, że jeżeli ta Pani nie rozumie słowa pisanego, to znaczy, że ma zaburzenia f-cji poznawczych, co może być wyrazem np: infekcji centralnego układu nerwowego, dlatego proszę ją o pilny kontakt, aby położyć ją do nas na oddział celem diagnostyki choroby. W następnym mailu od ENERGII dostałam krótką i konkretną odpowiedź, że umowa Gwarancja Stałej Ceny została anulowana!!! Już otrzymałam pierwszą fakturę ze zwrotem za opłatę handlową, czekam na kolejne zwroty (łącznie zwroty będą za 3 faktury).
0
0