Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
Kilka postów wyżej jest wymiana e-maili jakie wymienił użytkownik tego forum z EBOK Energa. U mnie wyglądało to tak:
JA:
Zwracam się z reklamacją na wystawione Faktury o nr ********** oraz *********
Na fakturach naliczona została "Opłata handlowa" ,jak rozumiem jest to opłata za gwarancję stałej ceny energii.
Nie wyrażałem zgody,jak też nie podpisywałem żadnego aneksu do dotychczasowej umowy , dlatego wnoszę o nie naliczanie mi dodatkowych opłat tego typu na przyszłych fakturach , oraz wnioskuję o korektę przedmiotowych faktur,mającej na celu usunięcie z nich bezpodstawnie naliczonej "Opłaty handlowej"
ENERGA:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że w celu odstąpienia od oferty Gwarancji Stałej Ceny należy wypełnić formularz do odstąpienia, dołączony do dokumentów a następnie odesłać, w terminie do 14 dni od otrzymania dokumentów, na adres korespondencyjny:
Energa Obrót SA
Dział Obsługi Zgłoszeń
al. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk
W przypadku gdy upłynął termin 14 dni, przy odstąpieniu zostanie naliczona kara 50 złotych za każdy niewykorzystany miesiąc z umowy.
JA:
Proszę Państwa zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta nie zawarłem z Państwem żadnej umowy na "Gwarancje Stałej Ceny",dlatego proszę jeszcze raz o rozpatrzenie mojej reklamacji,tym razem w świetle obowiązującego prawa.
Jeżeli Państwa stanowisko w tej sprawie nie ulegnie zmianie,moim następnym krokiem będzie powiadomienie UOKIK o nieprawidłowościach.
ENERGA:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że odstąpienie od oferty Gwarancja Stałej Ceny zostało rozpatrzone pozytywnie. Pana umowa powróci do stanu sprzed skorzystania z oferty.
Tyle wystarczyło :-) Wysłałem do nich 2 meile, na jeden odpisali, żebym reklamacje złożył pisemnie, olałem go bo odpisali mi na drugiego i się udało rozwiązać umowe drogą elektroniczną :-)
3
0