Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witajcie.Potrzebuję pilnie opinii.Wydzwania o mnie ENERGA z propozycją gwarancji stałej ceny przez 4 lata! Przyjąć?Macie coś takiego podpisanego we wcześniejszych latach? Uważacie,że warto??
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 75

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witam czy dostali Państwo odpowiedź od Rzecznika w tej sprawie? Bedę wdzięczna za informację bo ja niestety zawarlam ta umowe w marcu. UMowy nie podpisalam. Zorientowalam sie dopiero dzisiaj ze cos jest nie tak bo przyszedl spory rachunek - poprzednie dwa nie byly az tak duzo wieksze wiec nie zauwazylam ze cos nie gra. Chcialabym wiedziec czy jest szansa walczyc - chociaz i tak bede.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Stefek2 - ciesze sie ze Tobie sie udalo. To daje mi nadzieje na rozwiazanie tej samej sprawy. Tez bede sie kierowac do Urzedu Ochrony Konsumenta w tej sprawie. Niestety takze ta umowe zawarlam - co generalnie mi sie nie zdarza bo jestem nieufna i zawsze prosze najpierw o umowe papierowa. Ale tym razem moja czujnosc zostala uspiona albo tak bardzo podszedl mnie konsultant. Czy wspominal o oplacie handlowej czy nie - przekonam sie jak udostepnia mi rozmowe. Ale nawet jesli to bez watpienia jest fakt ze cos jest na rzeczy. Inaczej nie byloby tego tematu na forum i tylu zbulwersowanych osob. Niezaleznie od oplaty handlowej i tak mam wiekszy rachunek - i dopiero ten ostatni sprawil ze zaczelam doszukiwac sie niescislosci. Bo mialo byc taniej a nie jest. Wiec oferta zostala przedstawiona w nierzetelny i nieuczciwy sposob. Bo taniej po prostu nie jest. Na takie praktyki nie mozna pozwolic. Jak ty argumentowales - lub rzecznik, z udalo wam sie. Na jakie paragrafy mam sie powolac? Bede wdzieczna za pomoc:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

My złożyliśmy wniosek do Rzecznika Praw Konsumenta w Olsztynie i czekamy na kontakt z jego strony w tej sprawie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Ewa napisz wypowiedzenie i wyślij maila.Ja tak zrobiłem 2 dni temu.Wypowiedzenie przyjęte
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Ludzie nauczcie sie sluchac, a potem narzekajcie. :) W KAŻDEJ rozmowie pada 2 razy haslo "oplata handlowa", bez tego taka umowa nie moze zostac puszczona, z tego konsultanci sa rozliczani. Nie twierdze, ze wciskanie oplaty handlowej jest dobre, bo nie jest, ale nie placzcie, ze nie bylo o tym mowy, bo bylo, tylko trzeba umiec sluchac. ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 14

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Zawarłam tą umowę telefonicznie niestety 1.10
Czytając wasze komentarze,chce z tego jak najszybciej zrezygnować, ale jeszcze nie dostałam nic na maila.
Czy moge w takim wypadku wysłać to oświadczenie już teraz, nie czekając aż łaskie wyślą mi to na maila?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Teraz sobie myślę, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Gdyby nie oszustwo Energi tkwilabym w tym układzie dalej i nie chciałoby mi się ruszyć d... a tak zaczęłam szukac w necie informacji czy opłaca się zmienić sprzedawcę energii i sądzę że znalazłam lepszą ofertę. Dystrybutora zmienić nie mogę ale sprzedawcę i owszem. I tak zrobię.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Właśnie dziś złożyłam odstąpienie od umowy drogą mailową i jeszcze poszłam do rzecznika praw konsumenta. Bardzo mila pani od razu wiedziała o co chodzi, napisala mi pisemko z oświadczeniem odstapienia od umowy i powiedziała żebym koniecznie wyslala to jeszcze listem poleconym. Cale szczęście, że jeszcze dzis mogłam to zrobić. List z umową przyszedł w ostatni piątek i do dzis mogłam zrezygnować. A co by bylo gdybym odebrała go dopiero jutro?!! Najgorsze w tym wszystkim , że ja przeciez w żaden sposób nie zadeklarowalam chęci przystąpienia do tej oferty. Wygralabym z nimi w każdym sądzie, tylko komu chce się ciągać po sądach! Ja tylko chcialam zmienić taryfę, bo teraz placę grube pieniadze za prąd budowlany. Życzę wszystkim których Energa oszukala sukcesu w walce z nimi i kochani nie bójcie sie, rzecznik praw konsumenta jest po to żeby nam pomóc.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Od 21 września do 4 października minęło 13 dni, a nawet jeśli 14 (z 21 IX włącznie), to jeszcze się mieściłaś w okresie 2 tygodni wypowiedzenia umowy...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witam masz racje to jeden z nich to sa nie wiem jak to ujac bez skrupółów naciagaj mnie tez nabrali czytam i nie wiem od czego zaczac moze pozew zbiorowy trzeba cos z tym zrobic pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Ja mam jeszcze lepiej. Złożyłam wniosek do Energii o zmianę taryfy. Sprawę załatwiałam przez infolinię. Umowę otrzymałam pocztą 2 października wystawioną 21 września. Jakież było moje zdziwienie kiedy przeczytałam w umowie iz podpisuję umowę gwarancji stałej ceny na 4 lata!!! W czasie korespondencji mailowej ani podczas rozmów telefonicznych nie BYŁO W OGÓLE MOWY O ŻADNEJ UMOWIE GWARANCJI STAŁEJ CENY TYLKO O ZMIANIE TARYFY. Udałam się do punktu obsługi klienta Energii w Olsztynie w Galerii Warmińskiej w celu wyjaśnienia sprawy. Pani obsługująca stwierdziła, że nic nie może zrobić, ponieważ w systemie moja umowa widnieje jako fizycznie podpisana i 14 dni na odstąpienie od umowy też już minęło, ponieważ w systemie jest że umowę podpisałam 21 września a był 4 października! Pokazywałam jej moją niepodpisaną umowę i tłumaczyłam że nie deklarowałam telefonicznie przystąpienia do tego programu ani nie podpisywałam żadnej umowy. Zadzwoniła do swojej kierowniczki, bo tamta podobno mogłaby anulować tamtą umowę, ale szanowna kierowniczka też stwierdziła, że tego nie zrobi bo POTEM BĘDZIE NA NIĄ A TO INFOLINIA POPEŁNIŁA BŁĄd!!! Wychodzi na to, że ja jako klient Energii nie mam żadnych praw. To konsultant bez jakiejkolwiek mojej zgody wybrał dla mnie najkorzystniejszą ofertę (DLA NICH!!!)
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witam.
Należy na to uważać, nikt od nich nie mówi, że miesięcznie za to, że cena będzie stała na energię trzeba płacić na każdej fakturze dodatkowo około 32 zł.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Gościu nie opowiadaj głupot! Rzecznik praw konsumenta w Gdańsku uwolnił mnie od tych oszustów- trwało to dwa tygodnie :-) Natomiast korespondencja z energą to rozmowa dziada z obrazem... Odpisują lub nie i straszą karą 50 zł miesięcznie..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

zgodziłaś się na wysłanie dokumentów a przed tą zgodą jest potwierdzenie ze zawierasz umowę na czas nieokreślony razem z tą ofertą. trzeba umieć słuchać a nie mieć pretensji do świata. i jest też na samym końcu powiadomienie że masz prawo do odstąpienia po dostarczeniu dokumentów bez konsekwencji ale po co czytać jak można po prostu uwierzyć na słowo... pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 8

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Ale numer ! Do mnie też kilka razy dzwonili ale mówiłam, że nie jestem zainteresowana. A mimo to co jakiś czad dzwonią. Teraz wiem, że przy kolejnym telefonie od nich kategorycznie powiem NIE !
Jacy oszuści i naciągacze... szok.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witam! Bardzo proszę o przesłanie mi druku odstąpienia od umowy edyta119@interia.eu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

proszę o przysłanie mi formularza b_kolowska@tlen.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Właśnie odmówiłem.

Gwarancja stałej ceny przez 4 lata i "obniżka" aż o 1,5gr w taryfie dziennej w G12w :)
O taryfę nocną już nawet nie pytałem :)

Stać mnie na te 1,5groszaka na 1kWh ,więc podziękowałem.

Przy okazji ostrzegam przed firmą Firmy.net - umowa po roku przedłuża się sama i bezpłatny pakiet STARTER staje się płatny ~ 240zł.

Tak więc lepiej NIE ZAWIERAĆ żadnych umów przez telefon.
Pamiętajmy,że umowa USTNA to też umowa.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witam mam podobna sytuacje. Rozmowa telefoniczna. A teraz. Pewno odwiedziny kuriera czy podpisywać odbiór czy nie odbierać przesyłki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Oferta jest atrakcyjna, jednakże konsultant celowo nie powiadomi cie o dodatkowej opłacie handlowej i o tym że energia dystrybucja w każdym momencie jako osobna strona umowy, może podwyższyć koszty przesyłu. Poza tym gdy przysłana zostanie ci umowa (jedynie na adres mail co już jest niezgodne z prawem, bo jeśli go nie masz to jej nie otrzymasz) musisz potwierdzić tą samą drogą czyli mailem (to tzw nośnik trwały ale energa sa. Wbrew prawu już tego od ciebie nie wymaga) i powinna w tym momencie przysłać ci potwierdzenie że otrzymała od ciebie zgodę na jej wdrożenie (czego również wbrew obowiązującemu prawu nie czyni). Od tego momentu masz 14 dni aby odstąpić od umowy bez podania przyczyny (i to jest jedyny załącznik jaki otrzymasz!). Po 14 dniach musisz podać przyczynę rozwiązania umowy. Wszyscy na tym forum oprócz "oszustów z energi" zostaliście celowo oszukani i macie nieważne wbrew prawu kontynuowane umowy!!! Energa sa. Jako typowy oszust celowo z wami nie kwapi się tego stanu uprawomocnić gdyż chciwość i nieuczciwość idąca za tym jej na to nie pozwala. Na rzecznika praw konsumenta nie macie co liczyć gdyż jest to figurant, którego nic to nie obchodzi jedynie urząd ochrony konsumenta i sąd może skutecznie tu wpłynąć ale najpierw należy zwrócić im uwagę korespondencyjnie np poprzez ebok@energa.Pl
ale najpierw zapoznać się ze znowelizowaną ustawą, której debilne umysły pracowników energi sa. Nie chcą lub nie mogą zaakceptować. http://ksiegowosc.Infor.Pl/zmiany-prawa/695447,nowe-zasady-zawierania-umow-konsumenckich-w-2015-r.Html
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum

koszta utrzymania domu (8 odpowiedzi)

Przymierzam się do zakupu domu w Baninie, ale ciekawa jestem ile wynoszą opłaty m.in gaz, prąd,...

Remont łazienki (4 odpowiedzi)

Witajcie! Zastanawiam się nad remontem łazienki. Czy polecacie jakiś salon łazienek albo może...

akcesoria kuchenne (9 odpowiedzi)

Cześć, polecicie mi jakiś sklep internetowy z akcesoriami kuchennymi. W tych stacjonarnych...