cmariusz
2018-06-14 08:57:47
Miałem podobnie. Kończyła mi się umowa z gwarancją stałej ceny i też atakowali mnie telefonami z kolejną "super ofertą". Nie zgodziłem się na żadną i po upływie okresu, na który miałem umowę z gwarancją stałej ceny przeszedłem automatycznie na taryfę wcześniejszą. W moim przypadku była to G12. Ceny prądu niższe niż przy gwarancji stałej ceny i nie ma opłaty handlowej. Moja rada to nie dać się wciągnąć w ich kolejne oferty. Podnieśli kwotę opłaty handlowej oferując jakąś usługę fachowców od remontów. Nie wiem dokładnie na czym miałoby to polegać, ale fachowców jak będę potrzebował to sam sobie znajdę. Pozdrawiam.
Ja miałam podpisaną umowę kompleksową w taryfie G11. Właśnie umowa wyszła - pierwsza rozmowa z BOK i moja zdecydowana odmowa na "super ofertę kompleksową", kolejnych połączeń nie odbierałam. Właśnie odebrałam eFakturę na "czystej" taryfie G11 i opłata handlowa nadal występuje tyle, że w ilości 0,16 na m-c zamiast "1" - daje to około 2,5zł na miesiąc.
Mam pytanie do osób, które uwolniły się od opłaty handlowej - macie podobnie??