Ewa - opinia

Nie polecam usług firmy Bis Serwis. Zamówiony towar był sfinansowany kredytem ratalnym. Całość gotówki wpłynęła na konto właściciela firmy Tomasza Jankowskiego.Zamówienie było składana na początku listopada , niem mam towaru ani pieniędzy. Właściciel firmy nie ma w zwyczaju zawierania umów z klientami, w umowie kredytowej wpisał tylko jedną parę drzwi mimo że kredyt był brany na na trzy pary drzwi, rolety i parapet.Dużo obiecuje, potem wykręca się , nie zjawia się w umówionym terminie, nie oddzwania. Dyspozycja czasowa właściciel firmy kończy się kiedy otrzyma gotówkę na konto. Nie polecam- szkoda nerwów i czasu, lepiej poszukać profesjonalnej i sprawdzonej firmy -w przeciwnym wypadku zostaje droga sądowa.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

EWA STALA - opinia, korekta, wyjaśnienie

Witam Serdecznie Pani Ewo.

Chciałbym zauważyć kilka nieścisłości, a może nawet manipulacji których dopuściła się pani wypowiadając krzywdzącą opinie o firmie BIS SERWIS, w której zakupiła Pani następujące towary, które wymienia pani w piśmie do Banku Credit Agricole Bank Polska S. A. z dnia 26.11.2014, a powyższy tekst pomija ten fakt.

-Drzwi Gerda
-Drzwi Pol-Skone,
-Rolety,

Jak napisała Pani na początku pisma do BANKU podpisała pani umowę kredytową nr 1220437010000008, zawarta w dniu 10 listopada 2014, WYJAŚNIAM JESZCZE RAZ, podpisała pani wiążącą umowę i miała prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni, zgodnie z K.P.C. Jednak nie zrobiła Pani tego. Co oznacza, że popełniła pani dwa błędy. Kolejną sprawą jest, że odmówiła pani montażu. Mimo że było zgłoszenie telefoniczne w umówionym terminie, czyli 4 tygodnie od zamówienia.

Pozdrawiam serdecznie, proszę więcej nie kłamać bo wstyd, żeby osoba zaufania społecznego dopuszczała się takich czynów.

Do administratora, podsyłam Pismo Pani EWA STALA, w celu zweryfikowania i porównywania. Dwóch wersji napisanych przez tę samą osobę. Nawet dziecko widzi różnice.

Jak już ocenisz drogi Administratorze dwojakość w przedstawianiu tej samej sprawy przez panią Ewę, zachęcam do usunięcia wątku by więcej nie straszył.

Pozdrawiam Serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: EWA STALA - opinia, korekta, wyjaśnienie

Witam Panie Robercie o ile takie imię Pan nosi, bo mam wrażenie, że właściciel firmy Bis Serwis oczyszcza się jak może.Dziwne , że jako klient ma Pan dostęp do dokumentacji Pana Jankowskiego tzn umowy kredytowej. Pan Jankowski wszystkich swoim ,,zadowolonym'' klientom daje do wglądu dokumentację firmową. To jest naruszenie moich dóbr osobistych, bo o ile się Pan orientuję to są tam moje dane osobowe do których nie powinien nikt postronny mieć wglądu, ale widać że Pan Jankowski jeszcze wiele się musi nauczyć, a jego ,,cwaniactwo,, kiedyś go zgubi to tylko kwestia czasu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: EWA STALA - opinia, korekta, wyjaśnienie

Zadowolony kliencie Robercie może miałby Pan odwagę podać swoje imię i nazwisko, skoro Pan tak agituje za panem Jankowskim. Odwagi,po co tak anomimowo
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: EWA STALA - opinia, korekta, wyjaśnienie

Pani EWO, podałem fakty, jak widzę przytłoczyły one panią.
Dobra osobiste, to ważna rzecz, ale nie dotyczy tej sprawy, ponieważ mówimy tu o działaniach które zostały już ujawnione przez panią. Jedyne co tu dokonałem to poukładałem to co zostało przekręcone.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: EWA STALA - opinia, korekta, wyjaśnienie

Może poukłada Pan też fakty z innymi poszkodowanymi przez Jankowskiego, bo z tego co wiem to nie tylko ja miałam nieprzyjemność
współpracować z Jankowskim. Dobrze Pan wie że pod zadowolonym klientem kryje się albo sam Jankowski albo jego współpracownik. Jankowski myśli , że jest cwany. ale w końcu ukręci bata sam na siebie i nawet ,,kolesie'' mu nie pomogą reklamując jego ,,fimę''. Ludzie nie są głupi i nie dadzą się więcej oszukiwać. Jak jest Pan zadowolony z usług Jankowskiego to proszę dalej z nim współpracować, a poszkodowani przez Bis serwis są faktem i niestety nic Pan z tym nie zrobi.Powiem Panu jedno -dobre opinie wystawione firmie BIS Serwis są wystawiane przez znajomych Jankowskiego np. Pan Robert M. jest pracownikiem Jankowskiego.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: EWA STALA - przyznanie do winy, kobieta się pomyliła, wybaczamy

Ja tu dostrzegam jedynie problemy z czytanie ze zrozumieniem pisanego tekstu który pojawił się do oskarżeń pod adresem firmy Bis-Serwis.

Oszukała pani pisząc że ktoś panią oszukał, zapomniała że przekroczyła termin wypowiedzenia umowy z bankiem. Zapomniała co pisała w pismie do banku.

Brakuje pani obywatelskiej przyzwoitości by przyznać się do błędu.
Ale przyznanie się do błędu i tak widać we wpisie w którym zmienia pani temat. Oskarża pani kolejne osoby, ale to na nic jest pani życiowym przegranym i proszę się z tym pogodzić. Ja pani wybaczyłem. Sąd nie będzie już taki dobry.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: EWA STALA - przyznanie do winy, kobieta się pomyliła, wybaczamy

Trudno Panie Jankowski odnieść się do tych bredni.Jak zawsze pisze i myśli pan bez ładu i składu co widać na każdym pana kroku Więcej nie zamierzam z panem polemizować.Do winy to wkrótce Pan się przyzna. To mój ostatni wpis.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: EWA STALA - przyznanie do winy, kobieta się pomyliła, wybaczamy

Pani Ewo, proszę już nie pisać z komputera sądowego z pracy, wszystkie dane są widoczne a pani i tak udowodniła brak argumentów przemawiających za pani racją. Wyjaśniła pani wystarczająco dobrze próbę oszustwa, które ostatecznie zablokował bank w którym wzięła pani kredyt. Bank odmówił pani zerwania umowy.

Mija się pani z prawdą pani EWO, bardzo mi przykro z tego powodu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2