Oddałem do naprawy 1,5 roczny expres ciśnieniowy Krupsa na gwarancji. Nie zaparzał kawy - podejrzewałem uszkodzenia pompy. Po 2 tygodniach pani stwierdziła że expres jest sprawny (mam to na piśmie), a pan ''technik'' zalecił zmianę rodzaju kawy??? Zaznaczam że jest to mój 2 expres, poprzedniego też nie naprawili. Po sprawdzeniu w domu okazało się że awaria nie została usunięta. Pojechałem do serwisu pani zaparzyła przy mnie zaparzyła kawę i stwierdziła że kawa jest dobra?! No cóż rzecz subiektywna, może lubi zimną kawę. Postanowiłem wysłać expres do sprzedawcy, kurier w obie strony darmowy, 3 tygodnie i expres jest sprawny!!! Ten serwis to zwykła kpina, oni nie mają pojęcia o naprawie tych urządzeń, nawet gwarancja producenta nic tu nie daje!!! ZIMNA KAWA JEST DLA NICH DOBRZE ZAPARZONA!!! Odradzam ich ''usługi''!!!