Fatalna obsługa

Jedzenie dość przeciętne w równie przeciętnych cenach- potrawy zjadliwe, choć mocno nierówne- części dań nie było wcale, część sałatek sucha i doprawiona głównie wodą, część pływa w tłustym sosie. Obsługa skandaliczna- kelnerka opryskliwa i myli zamówienia, kelner strzela malowniczego focha, gdy zostaje poproszony o rozdzielenie rachunku (część pięcioosobowej grupy woli zapłacić osobno), kłóci się ząb za ząb z gośćmi, rzuca uwagami typu "jak nie potrafią państwo liczyć, to kalkulator przyniosę", nie waha się przed określeniem klienta mianem chama- całość jak nie z tej epoki. Widok świetny, ale na pewno już tam nie wrócimy.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 62

Re: Fatalna obsługa

Własnie wróciłem z Panoramy niestety zawiedziony i z lekkim bólem brzucha .Miałem okazje zabrac rodzine na obiad poniewaz mieszkam 250km od Gdanska i po dobrej opini tv i programie Magdy Gessler postanowiłem spedzic miło popołudnie.O godzinie 10.00 zadzwoniłem do Panoramy i zapytałem czy mozna zarezerwowac stolik na 15.00 stolik z widokiem panorama,pani powiedziała ok zapytałem jeszcze czy serwowana flądra na patelni jest swieza.Odpowiedz brzmiała tak.Taka odpowiedz jeszcze bardziej mnie zacheciła do odwiedzenia tego uroczego miejsca.O 15 stawiłem sie z moja rodzinka.Podeszłem do baru zapytac gdzie moj stolik poniewaz wszystkie z widokiem na panorame były zajete,kelner zrobił wielkie oczy i zajrzał w kalendarz pokazał cos kelnerce i ???? powiedzieli ze mamy zajac inny stolik i poczekac az nasz sie zwolni.Po 10 minutach zajelismy własciwe miejsce.Kelner przyjął zamowienie 5 dan w tym fladra z patelni 1 zupa napoje.Po 25min. dostalismy 2 dania o zupie kelner zapomniał moze za duzo osob na raz na sali całe 6 osób,dostałem długo oczekiwana fladre , duza porcja frytek sałata .NIESTETY fladra okazała sie niewypałem o brzydkim zapachu .Poprosiłem kelnera i poprosiłem zeby powąchał zapytałem czy czuje .Stwierdził tak czy ma wymienic na inne danie ok .W tym czasie oddałem frytki kelnerce zeby podgrzała.Kelner przyniosł przypomnianą zupe po 1h naszego pobytu.Dostałem w zamian de volie niestety o frytkach zapomnieli dostałem pire.Zona własciciela podeszła i powiedziala ze kubki smakowe ma kazdy inne i ryba wczoraj była swieza a dzis ma tarło i jest mrozona.wiec polecam panorame gdanska ale nie restauracje.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 61

Re: Fatalna obsługa

Szanowny Panie Darku! Dziękuję bardzo, że zechciał Pan odwiedzić naszą restaurację, muszę jednak prosić o wyjaśnienie kilku kwestii. Gdy Goście informują, że dokonywali rezerwacji telefonicznej, kelner zmuszony jest sprawdzić to w kalendarzu, zastanawia mnie natomiast co obsługa pokazywała sobie nawzajem, że według Pana ktoś zrobił wielkie oczy?! Zwrócę uwagę obsłudze żeby byli bardziej dyskretni gdy "coś" sobie pokazują, nie mniej jednak przepraszam, że musieli Państwo chwilę poczekać na swoje miejsca, a kelner nie popędzał reszty gości żeby szybciej jedli. Dziwne jest dla mnie stwierdzenie, że skoro Państwo zamówili pięć dań, a wszystkie stoliki były zajęte, jakim sposobem doliczył się Pan sześciu osób w restauracji. Jest mi bardzo przykro, że kelnerka nie odgrzała dla Pana frytek, natomiast jestem ciekawy czy coś złego jest w tym, że zaserwowano Panu w zamian kotleta de volaille z ziemniakami puree. Pragnę zauważyć, że zarówno flądra zjedzona w całości jak i danie drugie były gratis. Na pewno nie zgodzę się z moją żoną, że ta biedna flądra mogła przeżyć tak straszne męczarnie, jednego dnia ją złowili, następnie miała tarło, a na koniec ją zamrozili. Na zakończenie chciałbym się zapytać dlaczego prosił Pan moją żonę o wąchanie swoich dłoni i nie wiem co w takim wypadku mógł wyczuć kelner poproszony o podobną przysługę.
popieram tę opinię 43 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: Fatalna obsługa

Szanowny Panie Marcinie,
Ja natomiast byłem z rodziną w lutym 2011r. i cóż mogę powiedzieć? Gratuluję Państwu dobrej roboty. Cudowne jedzenie, fantastyczna obsługa, świetna atmosfera, piękne kelnerki i widok. Zostawiliśmy u Państwa "kupę" kasy i były to bardzo dobrze wydane pieniądze. Od tej pory porównuję inne restauracje z Panoramą i muszę powiedzieć, że o konkurencję trudno. Moje miasto nie o 250 km a 450 jest oddalone od Gdańska i stwierdzam, że w perspektywy Wrocławia warto raz jeszcze i wiele innych razy być Państwa gościem.
Serdecznie kibicuję całej załodze i mam nadzieję, że obecny poziom w dalszym ciągu wart będzie wysokości 16 piętra.
Pozdrawiam serdecznie
popieram tę opinię 51 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Fatalna obsługa

Potwierdzam, że obsługa jest bardzo opryskliwa, szczególnie Panowie kelnerzy, na Pana miejscu jako właściciela restauracji, za chamskie odzywki kelnera już dawno bym go usunął. Kelner pomylił swoją rolę z kierownikiem, jednak okazał się totalnym burakiem. Pozdrawiam Miłą i sympatyczną Panią kelnerkę (czarne włoski) która potrafi zachęcić swoją kulturą klienta, aby Was odwiedził. Jednak jedna jaskółka cudów nie uczyni. Postanowiliśmy, że po popisowym wystąpieniu waszego pracownika, jedliśmy u Was ostatni raz i będziemy przestrzegać wszystkich naszych znajomych, przed niestrawnością, jedząc u Was.
W Gdańsku, jest wiele innych lokali, których nie trzeba reklamować i robić im rewolucji, aby potrafili utrzymać klientów. Wam niestety została tylko nazwa po Kuchennych Rewolucjach, nic więcej. Pozdrawiamy:)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 35

Re: Fatalna obsługa

Nie uważam, że najlepszym sposobem na rozwiązywanie problemów personalnych, jest pozbawianie ich środków do życia. Przemek, o którym się Pan tak wypowiada również posiada jakieś uczucia i najzwyczajniej mógł mieć po prostu gorszy dzień. Zauważyłem, że nikt nie reaguje na fakt, że wyzywa Pan człowieka w sposób anonimowy, ale ciekaw jestem, co by się stało gdyby powiedział Pan mu to prosto w oczy. Do tego już trzeba trochę więcej odwagi. Oczywiście rozumiem, że może nie spełniamy oczekiwań naszych wszystkich gości, ale nie zgadzam się, że po Kuchennych Rewolucjach została nam tylko nazwa, ponieważ tych zadowolonych wciąż przybywa. Nie zgadzam się również z poprzednią opinią, że jestem nie miły. Chciałbym zobaczyć Państwa reakcję gdyby to ich rodziny obrażano jak i naprawdę wspaniałych ludzi, którzy sprawiają, że ta Restauracja jest wyjątkową. Tak na marginesie nie słyszałem żeby jaskółki czyniły cuda, może chodziło o wiosnę.
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Fatalna obsługa

ale pan niemiły panie Marcinie.. Pan jest właścicielem?? jestem zaskoczona, szok
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 51

Re: Fatalna obsługa

Panie Marcinie jesli jest pan faktycznie kierownikiem badz osoba funkcyjna , to prosze posluchac wczesniejszych wypowiedzi . Osobiscie 2 razy z żona bylismy w restauracji , zawsze dzien wczesniej dzwonilem zeby zarezerwowac stolik odbierala pani i mowila bardzo milym glosem ze oczywiscie i przed kolejnym pytaniem odrazu sie spytala czy przy oknie , widac ze zna sie na potrzebach klientow. nastepnego dnia czar niestety prysl , Wjechalismy winda dotarlismy na wasze piętro , podchodzimy do baru gdzie stał Pan jakby na przymus , wiec mowie ze mielismy rezerwacje na godzine 18 przy oknie pan spojrzal sie jak bym mu rodzine zabił , że wszystko jedno gdzie siądziemy . No przepraszam ale tak sie nie mowi do klienta , to dzieki nam zarabiacie i troche szacunku dla ludzi . Pan twierdzi ze ktos ma zly dzien ale chyba ten Pan ma wiecznie zly dzien , faktycznie chyba bo wszystkim została juz tylko nazwa ...a szkoda ... Co jak co ale Panie kelnerki dbaja o klientow usmiechniete i kulturalne
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 27