Re: Fatalna obsługa
~Marcin Kuziński
(13 lat temu)
Szanowny Panie Darku! Dziękuję bardzo, że zechciał Pan odwiedzić naszą restaurację, muszę jednak prosić o wyjaśnienie kilku kwestii. Gdy Goście informują, że dokonywali rezerwacji telefonicznej, kelner zmuszony jest sprawdzić to w kalendarzu, zastanawia mnie natomiast co obsługa pokazywała sobie nawzajem, że według Pana ktoś zrobił wielkie oczy?! Zwrócę uwagę obsłudze żeby byli bardziej dyskretni gdy "coś" sobie pokazują, nie mniej jednak przepraszam, że musieli Państwo chwilę poczekać na swoje miejsca, a kelner nie popędzał reszty gości żeby szybciej jedli. Dziwne jest dla mnie stwierdzenie, że skoro Państwo zamówili pięć dań, a wszystkie stoliki były zajęte, jakim sposobem doliczył się Pan sześciu osób w restauracji. Jest mi bardzo przykro, że kelnerka nie odgrzała dla Pana frytek, natomiast jestem ciekawy czy coś złego jest w tym, że zaserwowano Panu w zamian kotleta de volaille z ziemniakami puree. Pragnę zauważyć, że zarówno flądra zjedzona w całości jak i danie drugie były gratis. Na pewno nie zgodzę się z moją żoną, że ta biedna flądra mogła przeżyć tak straszne męczarnie, jednego dnia ją złowili, następnie miała tarło, a na koniec ją zamrozili. Na zakończenie chciałbym się zapytać dlaczego prosił Pan moją żonę o wąchanie swoich dłoni i nie wiem co w takim wypadku mógł wyczuć kelner poproszony o podobną przysługę.
43
6