Fatalne podejście do klienta

Ceny za usługi zdecydowanie za wysokie, tak jak i ceny potencjalnych części. Wymiana przewodu gumowego od wody w Fordzie Galaxy mk1 została wyceniona na 500 PLN. Po odmówieniu naprawy serwis zażyczył sobie 30zł za spuszczenie wody z układu. Śmiech na sali. Ceny jak w ASO. Ale to nie ASO, zwykły zakład naprawy aut do 3.5 tony.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak wygląda pomoc i wdzięczność ,wprowadzamy samochód na warsztat , wystawiamy specjalnie inne samochody żeby ustalić co się stało i pomóc osobie zainteresowanej podnosimy na podnośniku , mechanik sprawdza co się stało zainteresowana osoba dostaje informacje na miejscu ,ustalamy gdzie jest przyczyna wycieku , dzwonimy do hurtowni i co okazuje się że części nie ma i zostaje zamówić w serwisie ,wykonaliśmy pracę, zrobił się bałagan na warsztacie ,wylał się płyn chłodnicy trzeba posprzątać i na nowo wprowadzić wypchnięte samochody prosimy o zapłatę 30 zł z paragonem i zaczyna się problem bo pan myślał że wszystko naprawi szybko i w gratisie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0